Gravatar

#71 azathoth 21 år siden

Yeah, der er jo åbenlyst indtil flere forskellige anomalier i programmet! (slamkoder!)

;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#72 Spanner 21 år siden

Måske er The Matrix alligevel Windows baseret...
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#73 Skobbolop 21 år siden

måske er agenterne slet ikke skabt af arkitekten men af Merovingian og det er HAM der ikke vil tillade at matrix genstartes..hmm..hva ved jeg..

men han kunne jo programmere..og han holder jo også the keymaker tilfange...

men som spanner siger...så er agenterne måske nødvendige for at neo realiserer at han er the one...og så er de måske alligevel skabt af arkitekten..

#74 azathoth 21 år siden

Agenterne er helt klart skabt af The Architect IMO. Det er en del af systemet, designet til at kontrollere de mennesker der er i systemet.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

#75 21 år siden

Der har været en del usikkerhed omkring agenterne. hvad siger I til denne udlægning? Agenterne er skabt af arkitekten af to årsager. 1) At holde styr på/afslutte "løbske" programmer, og 2) at forhindre frigørelsen af mennesker fra matrix. Jo færre mennesker der befries fra matrix, jo længere tid kan den fungere før den skal reloades. Agenterne er ikke et problem for udviklingen af "the one" og "the ones" mission, da han/hun altid vil kunne besejre agenterne.

Alternativ mulighed: Agenterne har ordre til at holde sig fra "the one", når dennes identitet er fastslået. I reloaded er det udelukkende agent Smith, som giver Neo problemer.

Gravatar

#76 Spanner 21 år siden

Der er da tre agenter, der får slag af Neo i Reloaded i starten. De er klar over at han er "the anomaly".
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#77 filmz-cycron 21 år siden

Var der nogen der kunne se, at Daniél Bernhardt spillede en af agenterne (Agent Johnson) ?

Synes det er lidt griner..det er ham der spiller hovedpersonen i Bloodsport 2, 3 og noget andet.. - Han spiller jo helt godt i Reloaded :D

-> http://us.imdb.com/Name?Bernhardt,%20Daniel
Gravatar

#78 filmz-Alex De Large 21 år siden

Synes den er for syg den teori med at Smith har efterladt noget inde i Neo... Havde jeg slet ikke tænkt over. Det tror jeg er da real one :)

#79 21 år siden

Ja, det er rigtigt, men måske er det her de fastslår at han er "the one"?

Jeg undrede mig bare over, om der lå noget dybere iat Neo skulle bruge filmen til at slås med Smith. Det er naturligvis en god optakt til at Smith støtter terroristerne/Neo og venner i Revolutions...

Gravatar

#80 MadMartigan 21 år siden

#79:

Den tror jeg nu ikke på...!

Skulle han så tage hans solbriller af og sige... I am your Father neo...
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: