Er der nogen der kan forklare hvad den mega lange sekvens i Zion skal til for? Jeg sad og sank mere og mere ned i sædet jo længere den scene blev. Først skulle man høre på Morpheus' crap tale og så skulle man sidde i 5 minutter og se på en eller anden Bacardi reklame med svedige mennesker der danser sensuelt i slow motion. Det kan godt være jeg har misset pointen med den scene, men hold da fast hvor var det et anti klimaks! Jeg kunne forstå hvis de havde vist noget til de enkelte personer i Zion og deres færden, men det andet synes jeg var tamt. Just my 2 cents...
-------------------- "God damn it, Alexis! I want that pipeline!"
#82 Der er nogle der siger at den skal vise føleleser, noget som mennekserne i Zion stadig kan. I modsætning til maskinerne. Sådan ligesom for at vise hvad det er de kæmper for. Just my 2 cents...
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Jeg syntes at Matrix 1 klart er bedst. 2'eren er forvirrenede i historien, kampscenerne er langtrukne o. s. v. Men jo vist er den godt lavet, men det betyder efter min mening ikke at man gost kan lægge en dæmper på historien. 2/10 point.
Da Neo og co. tager ind til Merovingian for at få udleveret the keymaker, kan man opleve en bemærkelsesværdig sekvens:
Idet vore helte går gennem den store sal ned imod Mero, kan man se at Neo pludselig bliver distraheret af et par agent-agtige typer, der eskorterer en mystisk mandsperson væk, og kameraet drejer og følger denne mand i et kort øjeblik. Hvem er denne mand? Man ser ikke mere til ham i filmen, og man glemmer alt om ham, idet handlingen derfter drejer tilbage til det nært forestående møde med Mero.
Er der nogle, der har nogle ideer til hvem denne person er? (Det er ikke bare en plat cameo af en slags, vel?) Måske er han en nøglefigur (no pun intended) vi ser mere til i "Revolutions"....
Ja, endelig efter at have set Revolutions kan jeg jo kun konstatere, at man jo ser mere til denne karakter i den sidste film - det er inderen fra togperronen. Man kan altså se i "Reloaded" at han kommer fra mødet med Mero, hvor han sandsynligvis har lavet aftalen ang. datteren. :D
Jeg ser Reloaded og Revolutions som en samlet film og forsættelse, for at bedre kunne bedømme opfølgning på den første film og så syntes jeg faktisk at begge film bliver bedre. Selvom jeg syntes, at flere af sidefigurerne godt kunne få lidt mere plads.
#81 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#82 filmz-Django 21 år siden
"God damn it, Alexis! I want that pipeline!"
#83 filmz-Daniel_Logan 21 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#84 Skobbolop 21 år siden
kan også huskede at jeg skævede til mine venner inde i biografen da den scene kørte..og vi havde alle "hvad-er-dette-for-noget-blikket"
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#85 21 år siden
#86 Ikari 21 år siden
Da Neo og co. tager ind til Merovingian for at få udleveret the keymaker, kan man opleve en bemærkelsesværdig sekvens:
Idet vore helte går gennem den store sal ned imod Mero, kan man se at Neo pludselig bliver distraheret af et par agent-agtige typer, der eskorterer en mystisk mandsperson væk, og kameraet drejer og følger denne mand i et kort øjeblik. Hvem er denne mand? Man ser ikke mere til ham i filmen, og man glemmer alt om ham, idet handlingen derfter drejer tilbage til det nært forestående møde med Mero.
Er der nogle, der har nogle ideer til hvem denne person er?
(Det er ikke bare en plat cameo af en slags, vel?)
Måske er han en nøglefigur (no pun intended) vi ser mere til i "Revolutions"....
#87 filmz-Smitty 21 år siden
Det har jeg ikke lige bidt mærke i, men må lige tjekke filmen en gang til....
Bliver hans figur vist i credits i slutningen af filmen?
Men ja, han dukker sikkert op i Revolutions...tror jeg
#88 Ikari 21 år siden
Ja, endelig efter at have set Revolutions kan jeg jo kun konstatere, at man jo ser mere til denne karakter i den sidste film - det er inderen fra togperronen. Man kan altså se i "Reloaded" at han kommer fra mødet med Mero, hvor han sandsynligvis har lavet aftalen ang. datteren. :D
#89 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***