Requiem for a dream er en af de mest fantastiske film jeg nogensinde har set.. Skuespillet, lydsporet, klipningen.. ALT er helt i top.. Den film trækker tænder ud.. Det eneste jeg var lidt træt af var at Hubert Shelby Jr. (Forfatteren af bogen) har en kort rolle deri.. Det var ik nødvendigt efter min mening.. Men selvfølgelig en lille ting som klart bliver overskygget af resten af filmen.. Ufattelig god film.. Ryger straks ind som en af mine absolutte favoritter..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det er længe siden jeg har set filmen, men er Selby ikke kun med et par minutter? Han spiller rollen ok og det er da nødvendigt emd en skuespiller der :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#33.. Jo, han spiller (hvis min hukommelse ikke spiller mig et puds) fængselsvagt i slutningen overfor Marlon Wayans.. Men nu bliver jeg egentligt helt i tvivl :/
Nej, den er vist god nok.. Men ja, selvfølgelig skulle de have en skuespiller der.. Men en hvilken som helst skuespiller ville ha været fint nok.. ;-) Men det at han er med. Er det ik det som man kalder for en "Cameo-rolle"? Eller er jeg helt gal på den?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg synes nu det er (i mangel af bedre ord) sjovt med cameo-roller og så længe han ikke ødelagde rollen, er det fint Selby var med. Men vi kan i hvert fald blive enige om det er en fantastisk film :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg solgte min Requiem for a dream efter at have set den. Jeg synes det er en fremragende film, men den er også så ubehagelig at jeg vidste jeg aldrig ville få lyst til at se den igen... Det er måske værd at have med i købs-overvejelserne
#31 Skum 22 år siden
#32 Bony 20 år siden
#33 lagoni 20 år siden
#34 Bony 20 år siden
Nej, den er vist god nok.. Men ja, selvfølgelig skulle de have en skuespiller der.. Men en hvilken som helst skuespiller ville ha været fint nok.. ;-) Men det at han er med. Er det ik det som man kalder for en "Cameo-rolle"? Eller er jeg helt gal på den?
#35 JannikAnd 20 år siden
Niksen biksen. En lille optræden kaldes rigtig nok en 'cameo'.
#36 lagoni 20 år siden
#37 filmz-kaotmus 20 år siden
#38 Bony 20 år siden