Gravatar

#11 McPeter 22 år siden

Jeg har set Pi og det er nok den mest fucked-up/syrede film jeg nogensinde har set! En meget anderledes oplevelse! Så vidt jeg husker var den lavet med hurtige klip i sort/hvid, tilsat elektronisk musik og handlede om en matematisk universel løsning på alt... (lidt a la '42' i HGTTG) :-)
Har kun fået set den en gang, men skal bestemt se den igen på et tidspunkt - for at prøve at være lidt mere forberedt på hvad der venter mig! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#12 chandler75 22 år siden

Rigtig god film. Ellen Burstyn er fantastisk. Jeg var dog ikke så 'rystet' som mange af dem der har set filmen har beskrevet - jeg synes at man mange gange før har set temaet (stofmisbrug) behandlet lige så voldsomt i andre film.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#13 Morbid 22 år siden

Pi > Requiem, men Requiem er bestemt en seværdig film. Vil også fremhæve Ellen Burstyn som være helt suveræn i den film.

Fælles for begge film er en rigtig god instruktion, og en virkelig anderledes men god klipning, som passer perfekt sammen.

Det er bare med at få bestilt
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#14 filmz-cko 22 år siden

Pi e klat bedre end requiem, der en smule for meget, og "det hele SKAL absolut være sørgeligt" agtig.... Men som næsten alle film skal den vel ses
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#15 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Jeg vil men at reqiem, er en af de bedste film jeg har.

Den handeler om et par fyre og en pig som gør sig i lidt stoffer, det udvikler sig hvilke sådan noget jo gør. De tager mere og mere, det udelerder så i at de skal bruge flere penge. De begynder så at pushe, dette resulre i at de ender i noget lort.
Samtidig følger man den ene fyrs mor, hun bliver ringet op af et quiz show. De fortæller at hun måske skal være med i det, derfor vælger hun at gå på kur. Da det er meget svært for hende at, overholde den prøver hun noget andet.
Filmen's musik er sat sådan sammen at det slet ikke er til at fatte, og klippene er enu beder. Der for ender det hele med at, være en utrolig fílm oplevelse.

Pi er oxo en god nok film ikke lige så fed som, den forige men den er værd at eje.

Jeg gider ikke lige uddybe den vider, men den har nogle små griner twist. Som gør den værd og se igen og igen.

Det her er en mega lækker version af [url=uucp://www.laserdisken.com/html/visvare.dna?vare=36356]requiem[/url] køb den, den er det hele vær.

#16 filmz-phalanx 22 år siden

"Pi er oxo en god nok film ikke lige så fed som, den forige men den er værd at eje"

jeg forstår ikke helt hvad du mener,
pi blev lavet før requiem
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#17 nakalay 22 år siden

#16 Han mener nok Requiem For A Dream. (førnævnte i hans indlæg)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#18 filmz-Seth GekOo 22 år siden

Pis kan ikke få det skod link til at virke den er oxo billige på axel så fuck det.

#19 filmz-phalanx 22 år siden

helt ok
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#20 nakalay 22 år siden

Seth Geko: versionen på laserdisken er den samme som den på axel - bare dyrere. Efter hvad jeg kan hitte ud af, skal man købe denne hvis man kan undvære undertekster - ellers denne.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: