Gravatar

#1 mr gaijin 16 år siden

Vi har en poll i øjeblikket, der spørger, hvad vi ser frem til næste år. Men hvad har vi som filmautister at få stådreng eller andre skavanker over i resten af år 2008?

Med andre ord, hvad ser du frem til I den kommende tid?

Jeg kan sige så meget, at Woody Allens "Vicky Cristina Barcelona" som jeg fangede i udlandet (faktisk i Barcelona), bestemt er værd at se.

"Australia" kunne også være interessant. Lang tid siden vi har haft et ordenligt melodrama i stort format.

Men derfra ser det lidt kedeligt ud. Eller hvad syntes I?
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#2 cansi 16 år siden

For mit vedkommende er det

W

The day earth stood still

og Australia...
Gravatar

#3 christianhg 16 år siden

Jeg ser faktisk kun frem til Vicky Cristina Barcelona.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#4 filmz-Narniabæver 16 år siden

Madagascar 2

Niko og vejen til Stjernerne

Beverly Hills Chihuahua
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#5 filmz-Bruce 16 år siden

Tja, resten af 2008? Hvis det er rene dansk nye biopremierer, så er der ikke meget for undertegnede, men der er Amazing Grace og Caos Calmo plus nogle jeg ikke har fået set endnu. Tropa De Elite og Gomorra. Hvis man må tage blu-ray og DVD med, så er der rigtig rigtig meget! Faktisk er den sidste 1½ måned ren guld.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 filmz-Is 16 år siden

- Pride and Glory
- Body of Lies
- W.
- Australia
- The Day the earth stood still

Der er et par stykker som jeg skal få set inden året er omme :)
Gravatar

#7 database 16 år siden

Body og lies.
Gravatar

#8 filmz-Raul1001 16 år siden

jeg gælder mig helt klart til Quarantine, tror den måde historien bliver vist på, er ret fedt :D
Gravatar

#9 Highland Park 16 år siden

"Låt den rätte komma in"
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 RFriis 16 år siden

Vicky Christina Barcelona er vist den eneste blandt årets resterende film, jeg er helt oppe at ringe over. Jeg varmede da også op til den i går ved at se Woody Allen i storform i Crimes and Misdemeanors. Dialogerne sidder lige i øjet:

"The last time I was inside a woman was when I visited the Statue of Liberty."

Ellers skal bl.a. Body of Lies, W., Australia og Death Race naturligvis ses på det hvide lærred, selvom forventningerne i de fleste tilfælde er begrænsede. Pride and Glory har jeg set, og dens kvaliteter er mildest talt til at overse.

Skriv ny kommentar: