Gravatar

#1 filmz-PsychiX 21 år siden

Da jeg idag ville se Ringenes Herre på DVD, synes jeg underteksterne sad anderledes end de normalt gjorde.

Plejer den øverste række af underteksterne ikke at være i selve billedet?
Don't hate the player - hate the game
Gravatar

#2 maniac 21 år siden

Hvis du stiller din dvd afspiller om til 16:9 i aspect ratio, vil teksterne være på plads igen.
Gravatar

#3 filmz-PsychiX 21 år siden

Ok. Tak for det
Gravatar

#4 filmz-PsychiX 21 år siden

Hmm, det har ikke ændret noget. Jeg kom i tanke om at jeg havde lavet en ændring i opsætningen af mit TV, og det har jeg nu ændret tilbage, men underteksterne sidder stadig forkert.

Jeg kan lige nævne at jeg bruger en PlayStation 2 til at se film på, og at det også var den jeg kiggede film på sidst, hvor underteksterne sad rigtigt.
Gravatar

#5 El vez 21 år siden

Det er i afspilleren, dvs din playstation, du skal ændre på indstillingerne, for at få underteksterne tilbage på plads.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-PsychiX 21 år siden

Ja men jeg har ændret på indstillingerne på min playstation, men det ændrer bare ikke noget..
Gravatar

#7 Bohemian 21 år siden

Synes generalt at playstation 2 er skod til film, min egen ps2 har været til reperation utallige gange pga den ikke kunne læse dvd'er, men er stoppet med at sende den til reparartion,da den får problemer kort efter igen. Få købt en rigtig dvd afspiller sir' jeg bare.
Ps2 dur kun til spil.
Free in serenity.
Gravatar

#8 filmz-PsychiX 21 år siden

har aldrig haft problemer med at køre en film på den, så kan ikke helt følge dig..
Gravatar

#9 maniac 21 år siden

#8 lige bort set fra Ringenes herre ?? :P
Gravatar

#10 filmz-PsychiX 21 år siden

Jeg afspiller den da fint.. det er bare underteksterne der er anderledes placeret end de plejer.. Stadig ingen der kan hjælpe med det?

Skriv ny kommentar: