Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 9 år siden

Kyllingebenet (10) skrev:
Cockblog.cum ?


Faktisk et meget passende navn til Collaterals blog!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 Riqon 9 år siden

Collateral (8) skrev:
Jeg skriver her på min personlige blog.


You've got a nice thing going there!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13 Riqon 9 år siden

Kyllingebenet (7) skrev:
Du skriver skide godt, og synes også at det var spændende læsning. :)


Tak for det!
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#14 Collateral 9 år siden

Riqon (12) skrev:
You've got a nice thing going there!
Takker :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15 Riqon 9 år siden

Collateral (14) skrev:
Takker :)


Yes, tag også imod den beskedne kompliment at jeg nu også link'er til din side fra min.

Er der andre private onlineskribenter derude?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#16 Åkepool 9 år siden

Så kom din blog lige på min Symbaloo.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 Kyllingebenet 9 år siden

Riqon (13) skrev:
Tak for det!


Så lidt da. Havde selv en blog på et tidspunkt, men mistede interessen for den, da jeg ikke havde nogle læsere + jeg ikke rigtig vidste hvad jeg ville skrive om. Jeg skrev om både film, spil og musik - og en masse om mig selv, men kunne efter et stykke tid ikke længere stå inde for halvdelen af mine indlæg. Så jeg besluttede mig for st slette bloggen igen.

Og nu overvejer jeg at oprette en igen. Ville gerne skrive om min transformation, har tabt mig 50 kg og kæmper med de sidste 10-15 kg. Samtidig går jeg og arbejder med at få et mere positivt livssyn og sådan. Men ja, fuck det!

Synes i hvert fald at du skriver rigtig godt, og samtidig er det også interessant - jeg glæder mig til at se, hvad der ellers bliver smidt op på din side. :)
Mental striptease..
Gravatar

#18 Riqon 9 år siden

Kyllingebenet (17) skrev:
Ville gerne skrive om min transformation, har tabt mig 50 kg og kæmper med de sidste 10-15 kg. Samtidig går jeg og arbejder med at få et mere positivt livssyn og sådan. Men ja, fuck det!


50kg! pludselig føler man sig fjollet over at være stolt af sine tabte 8 kg :p

Jeg har altid godt kunnet lide at skrive og har haft omkring 20 blogs i tidens løb om alverdens temaer. De dør naturligvis igen, fordi ingen læser dem, og fordi jeg ikke finder på indhold. Så jeg kender historien. Men nu prøver jeg altså alligevel igen. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 Riqon 9 år siden

Åkepool (16) skrev:
Så kom din blog lige på min Symbaloo.


Tak. Der ligger den sikkert i godt selskab. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20 Kyllingebenet 9 år siden

Hvis du mangler ting at skrive om, så kan du jo altid lave en top 3 over de bedste film du har set i hver måned. Det ville da i hvert fald give et indlæg hver måned. :p
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: