Gravatar

#21 Collateral 9 år siden

Riqon (15) skrev:
Yes, tag også imod den beskedne kompliment at jeg nu også link'er til din side fra min.


Den gengælder jeg lige når jeg kommer hjem fra ferie.

Kyllingebenet (20) skrev:
Hvis du mangler ting at skrive om, så kan du jo altid lave en top 3 over de bedste film du har set i hver måned. Det ville da i hvert fald give et indlæg hver måned. :p


God idé. Kan være jeg også lige stjæler den idé i en mere eller mindre modificeret udgave.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#22 Riqon 9 år siden

Kyllingebenet (20) skrev:
Hvis du mangler ting at skrive om, så kan du jo altid lave en top 3 over de bedste film du har set i hver måned. Det ville da i hvert fald give et indlæg hver måned. :p


Jeg har allerede masse ideer :) så det bliver ikke nogen Riqon-toppen lige foreløbig. Toplister er en enkel løsning, men jeg må indrømme, jeg ikke selv finder dem så interessante længere - og her på Filmz er Mortens favoritlister da også en utrolig kedelig erstatning for de indsigtsfulde artikler, der engang prydede siden.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#23 BN 9 år siden

Riqon (22) skrev:
her på Filmz er Mortens favoritlister da også en utrolig kedelig erstatning for de indsigtsfulde artikler, der engang prydede siden.


Endelig en der satte ord på, hvad jeg tror mange herinde tænker!
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#24 Kisbye 9 år siden

#23
og også ofte meget forudsigelige.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#25 Riqon 9 år siden

Da min bruger er blevet slettet, så vil jeg næppe kunne fortsætte med at opdatere denne tråd (selv om jeg af uransagelige grunde stadig er logget ind og kan skrive indlæg?).

Men lad mig bruge anledningen til at fortælle, jeg har opdateret min blog.

Det nyeste indlæg handler om hvordan jeg husker filmz, og hvad der siden hen skete.

Pøj-pøj. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#26 dslacker 9 år siden

Det som piner en del er, at din artikel ville have været en fin artikel på "det gamle filmz" og vil(le) med garanti have flere læsere...

Hvis der er andre, der mangler steder at søge hen så kan jeg da anbefale Himmelskibet's anmelderblog, som med en stor, varieret og kvalificeret anmelder stab nu har eksisteret i 10 år.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440

Skriv ny kommentar: