ja sådan det jo så forskelligt. Sidste år så jeg 35 koncerter, og blev blæst tilbage af den ene fantastiske musikalske oplevelse efter den anden, men år må jeg nøjes med at nyde en øl til de ca 10, sikkert ganske fine koncerter jeg skal se :)
Eller du kan gå på opdagelse blandt de navne du ikke kender... det er ofte her, at man får de bedste oplevelser!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg kendte et navn som jeg gerne vil se før jeg tjekkede programmet ud, nu kender jeg 10, så har været på opdagelse ;)
Men det bliver selvfølgelig sjovt at se om jeg får set nogle meget anderledes koncerter i år nu hvor jeg ikke har et stramt program som de andre år, eller om jeg kommer til at sidde og hænge i lejeren. Men vil give jer ret i at det ofte er de koncerter, hvor at man ikke har det store kendskab til kunstneren, der er nogle af de fedeste.
Læste denne overskrift på EB: "Legende kommer på Roskilde" - og blev vildt spændt! Så fandt jeg ud af, at det var Kris Kristoffersen og tænkte lidt meh. Men kender ham meget lidt, og tror sgu egentlig, at det kan blive meget fedt. Kan dog ikke lige se ham på Orange - han vil passe bedre til Arena.
Så fandt jeg ud af, at det var Kris Kristoffersen og tænkte lidt meh. Men kender ham meget lidt, og tror sgu egentlig, at det kan blive meget fedt.
Han er selvfølgelig MEGET gammel, så om han kan endnu ved jeg ikke og den store sanger har han dæleme aldrig været. Men fuck han kan (kunne?) skrive sange og levere dem med alt det livet havde budt af op- og nedture. En sjælden autentisk country-troubadour, hvis tilgang til tilværelsen og menneskes indre dæmoner (hans egne) og den forbandede kærlighed, man ikke møder ofte, på en country-scene, hvor masseproduceret pop efterhånden sætter dagsordenen. Jeg ville glæde mig, hvis jeg var dig. På orange hører han dog bestemt ikke til, helt enig. Dertil er det for inderligt, intimt og dybtfølt.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#121 Lord Beef Jerky 11 år siden
Eller du kan gå på opdagelse blandt de navne du ikke kender... det er ofte her, at man får de bedste oplevelser!
#122 Skeloboy 11 år siden
Health, Gentleman & The Evolution, Hank3, Spids Nøgenhat, Bonaparte...alle superfede koncerter, hvor jeg ikke kendte dem på forhånd!
#123 Mr. Chriss 11 år siden
Men det bliver selvfølgelig sjovt at se om jeg får set nogle meget anderledes koncerter i år nu hvor jeg ikke har et stramt program som de andre år, eller om jeg kommer til at sidde og hænge i lejeren.
Men vil give jer ret i at det ofte er de koncerter, hvor at man ikke har det store kendskab til kunstneren, der er nogle af de fedeste.
#124 Pécuchet 11 år siden
Har du fundet ud af noget?
#125 Snaden 11 år siden
Nææ har været for doven til at give mig i kast med det. :)
Skal nok få kigget listen igennem på et eller andet tidspunkt.
#126 Skeloboy 11 år siden
#127 Skeloboy 11 år siden
#128 Mikkel Abel 11 år siden
Copenhell bliver dog destinationen for mig år, ligesom sidste år.
#129 Hr. Nielsen 11 år siden
#130 Lord Beef Jerky 11 år siden
Det er godt nok fjollet at udelade den bedste af dem alle - El-P.