Jeg ved ikke helt, hvad jeg gerne vil se på RF13...tror efterhånden, jeg er nok lidt ligeglad, for der vil altid komme en masse interessant musik. Udover Depeche Mode og David Bowie, men ingen er realistiske.
Det er dog helt sikkert, at det bliver på J igen...eller forhåbentlig campingvogn, men det er kun vist kæresten skal med.
Jeg er på stilleområdet i år i hvert fald! Jeg er lidt splittet omkring årets program. På sin vis kan jeg godt lide den retning programmet peger, men jeg har på den anden side intet must-see endnu. Jeg kan dog muligvis være at finde til Queens Of The Stone Age og Slipknot, men jeg har set begge før, og er ikke imponeret over begge bands seneste udgivelser. Der er dog nyt på vej fra begge, og det er nok det, der i sidste ende bestemmer om jeg gider dem.
Northside derimod har både Flaming Lips og Band Of Horses (EDIT og Portishead... det vidste jeg slet ikke!!!!), og CopenHell har Between The Buried And Me, Everytime I Die, Down, King Diamond og Testament, så jeg skal til tre festivaler i år, og håber at Roskilde får fat i Fleetwood Mac og Daft Punk samt naturligvis en masse godt nyt i løbet af de næste par offentliggørelser... ellers ser det ud til, at jeg mest kommer til at være i lejren.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Northside har Nick Cave og Portishead, som alligevel ikke havde passet ind på Roskilde i år(de har jo lige været der) - resten af programmet er jeg ligeglad. Programmet har faktisk aldrig rigtig sagt mig noget til Northside udover et par enkelte bands.
Lord Beef Jerky (2) skrev:
ellers ser det ud til, at jeg mest kommer til at være i lejren.
Men du kan vel altid finde mange bands, der er værd at se? Gider ikke rigtig at tage på RF, hvis jeg ved jeg kommer til at bruge tiden i lejren...
Fuck Roskilde, jeg skal klart med til Northside i år. Nick Cave, Portishead og Flaming Lips er uden tvivl rigeligt til, at jeg gerne vil give 1100kr for billetten. Og derudover er det rocker dejligt, at man kun har 1½km ned til pladsen, så man bare kan vade hjem, når man ikke gider mere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#3 Er det på samme tid? PIS! Det bliver sgu svært at vælge.... Ja, jeg skal nok kunne finde noget at se, men hvis jeg ikke brænder for det, er der risiko for at jeg bliver i lejren ISÆR når jeg nu har besluttet mig for stilleområdet... der er sgu for langt at gå, hvis det ikke er noget man sådan rigtigt gider se.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#5 - jeg så 40 bands sidste år...så havde slet ikke tid til lejren :)
Der er ingen tvivl om, at jeg vælger Copenhell. Men Northside har et ret vildt program i år(ikke sådan for mig personlig).
Så det bliver Copenhell, Roskilde, en lille bitte sydfynsk hippiefestival og Leonard Cohen i Odense indtil videre, sådan rent musikalsk for mig i 2013...
Ved du hvad, der ville fjerne al din tvivl? David Bowie! Sådan har jeg det i hvert fald, da jeg også for kun anden gang i mine 18 år på Roskilde også er kommet i tvivl.
#1 Skeloboy 11 år siden
Det var ikke planen, jeg skulle afsted, men fik sgu ikke billet til Glastonbury!
Anyways - foreløbig er der kun et band, jeg skal se, Kvelertak.
Og nok også Vatican Shadow, der lyder nemmerlig ret fedt! http://roskilde-festival.dk/band/singleband/vatica...
Jeg ved ikke helt, hvad jeg gerne vil se på RF13...tror efterhånden, jeg er nok lidt ligeglad, for der vil altid komme en masse interessant musik. Udover Depeche Mode og David Bowie, men ingen er realistiske.
Det er dog helt sikkert, at det bliver på J igen...eller forhåbentlig campingvogn, men det er kun vist kæresten skal med.
#2 Lord Beef Jerky 11 år siden
Northside derimod har både Flaming Lips og Band Of Horses (EDIT og Portishead... det vidste jeg slet ikke!!!!), og CopenHell har Between The Buried And Me, Everytime I Die, Down, King Diamond og Testament, så jeg skal til tre festivaler i år, og håber at Roskilde får fat i Fleetwood Mac og Daft Punk samt naturligvis en masse godt nyt i løbet af de næste par offentliggørelser... ellers ser det ud til, at jeg mest kommer til at være i lejren.
#3 Skeloboy 11 år siden
Northside har Nick Cave og Portishead, som alligevel ikke havde passet ind på Roskilde i år(de har jo lige været der) - resten af programmet er jeg ligeglad. Programmet har faktisk aldrig rigtig sagt mig noget til Northside udover et par enkelte bands.
Men du kan vel altid finde mange bands, der er værd at se? Gider ikke rigtig at tage på RF, hvis jeg ved jeg kommer til at bruge tiden i lejren...
#4 dyg 11 år siden
#5 Lord Beef Jerky 11 år siden
#6 Skeloboy 11 år siden
Der er ingen tvivl om, at jeg vælger Copenhell. Men Northside har et ret vildt program i år(ikke sådan for mig personlig).
Så det bliver Copenhell, Roskilde, en lille bitte sydfynsk hippiefestival og Leonard Cohen i Odense indtil videre, sådan rent musikalsk for mig i 2013...
#7 Skeloboy 11 år siden
#8 Lord Beef Jerky 11 år siden
#9 Skeloboy 11 år siden
Men det ender jo med, at man tager med. Hvis jeg bliver væk, er det dog ikke pga. programmet...gider bare ikke rigtig mere.
#10 Lord Beef Jerky 11 år siden