Gravatar

#11 Snaden 11 år siden

Hahaha...det var lige hele deres budget, der røg på hende. Nå, men det er da godt, at man ikke går med tanker om at skulle der ud i år, for ellers ville jeg da have hængt lidt med mulen.

Man kan dog altid håbe, at David Bowie slår et smut forbi.
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 11 år siden

Well, nyhederne omkring Bowie tyder ikke på en tour foreløbig, så det kan vi desværre nok strege af listen =(
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 Snaden 11 år siden

Trist.

Men så kan folk jo se frem til SOMMER I SUNNY BEACH - i Roskilde!!, når Rihanna går på orange.
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 11 år siden

Ja for helvede! Det glæder jeg mig til! Lidt norsk black metal, lidt futuristisk hip hop, lidt obskurt indie og så over og høre alt det lort der kører i radioen bagefter!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Snaden 11 år siden

under my umbrella ella ella eh eh eh...

Du kommer til at danse natten væk til letfordøjelig pop.
Gravatar

#16 dyg 11 år siden

Så lige, at Eels kommer til Kbh 6. april, så kommer han sgu nok ikke tilbage til DK til Northside et par måneder senere.. Øv øv!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 Wangsgaard 11 år siden

Nu hører jeg ikke Rihanna privat men man kan ikke komme udenom hun har lavet noget store hits man får lyst til at danse til, så tror det kunne blive en meget fed aften på Orange med en øl i hånden :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#18 Skeloboy 11 år siden

Er ret sikker på, at der nok skal være propfyldt til Rihanna alligevel :)

Indtil videre er der 0/3 hovednavne, der siger mig noget.

Folk på RF's facebook side går helt amok, men synes nu hun passer fint. Hvert fald ligeså meget som MIA, Lil Wayne og så mange andre.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#19 dyg 11 år siden

Tre nye navne til Northside:

Alt-J og Kaizers Orkester, to (for mig) intetsigende navne :( Men heldigvis blev The Knife også annonceret, hvilket er meget bedre!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#20 Snaden 11 år siden

Hold da magle. Northside blæser Roskilde Festivalen af banen efterhånden. Hvis de fortsætter i samme spor, så spår jeg dem en lys fremtid som festival.

Skriv ny kommentar: