Hahaha...det var lige hele deres budget, der røg på hende. Nå, men det er da godt, at man ikke går med tanker om at skulle der ud i år, for ellers ville jeg da have hængt lidt med mulen.
Man kan dog altid håbe, at David Bowie slår et smut forbi.
Ja for helvede! Det glæder jeg mig til! Lidt norsk black metal, lidt futuristisk hip hop, lidt obskurt indie og så over og høre alt det lort der kører i radioen bagefter!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Nu hører jeg ikke Rihanna privat men man kan ikke komme udenom hun har lavet noget store hits man får lyst til at danse til, så tror det kunne blive en meget fed aften på Orange med en øl i hånden :)
Hold da magle. Northside blæser Roskilde Festivalen af banen efterhånden. Hvis de fortsætter i samme spor, så spår jeg dem en lys fremtid som festival.
#11 Snaden 11 år siden
Man kan dog altid håbe, at David Bowie slår et smut forbi.
#12 Lord Beef Jerky 11 år siden
#13 Snaden 11 år siden
Men så kan folk jo se frem til SOMMER I SUNNY BEACH - i Roskilde!!, når Rihanna går på orange.
#14 Lord Beef Jerky 11 år siden
#15 Snaden 11 år siden
Du kommer til at danse natten væk til letfordøjelig pop.
#16 dyg 11 år siden
#17 Wangsgaard 11 år siden
#18 Skeloboy 11 år siden
Indtil videre er der 0/3 hovednavne, der siger mig noget.
Folk på RF's facebook side går helt amok, men synes nu hun passer fint. Hvert fald ligeså meget som MIA, Lil Wayne og så mange andre.
#19 dyg 11 år siden
Alt-J og Kaizers Orkester, to (for mig) intetsigende navne :( Men heldigvis blev The Knife også annonceret, hvilket er meget bedre!
#20 Snaden 11 år siden