En ny flok halvkedelige navne til Northside. Modest Mouse og Shaka Loveless er nok de eneste jeg skal kigge lidt på (sidstnævnte kun pga. jeg kender hans far, musikken siger mig ikke det store).
Keane siger mig ikke en skid, Biffy Clyro og Rasmus Walther har jeg aldrig hørt om før, og et hurtigt youtube kig siger, at jeg ikke kommer til at være fan af dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#51 dyg 11 år siden
Keane siger mig ikke en skid, Biffy Clyro og Rasmus Walther har jeg aldrig hørt om før, og et hurtigt youtube kig siger, at jeg ikke kommer til at være fan af dem.
#52 Lord Beef Jerky 11 år siden
#53 Mr. Chriss 11 år siden
Håber at roskilde har noget i ærmet, nu hvor hverken fleetwood mac og sting ikke kommer
#54 Mr. Chriss 11 år siden
#55 Skeloboy 11 år siden
#56 Skeloboy 11 år siden
[url= er jo sindssyg fedt!!![/url]
Hvis jeg laver en optælling af Copenhell, Northside og Roskilde - hvor jeg trækker de bands fra, jeg har set, vil det se sådan ud:
Must sees
Roskilde: 8
Copenhell: 5
Northside: 0
"Måske"-bands
Roskilde: 19
Copenhell: resten af line-uppet
Northside: 0
Det lave tal til Northside skyldes dog, at jeg har set de tre på programmet, som interesserer mig: Nick Cave, Gogol Bordello og Portishead.
Min koncert-kalender er sådan indtil videre:
Copenhell
Roskilde
Fællestival
Leonard Cohen i Odense
Og så vil jeg gerne se Sort Sol også i Odense, men tror ikke, jeg har penge til det...
#57 OxxY 11 år siden
Kommer necrophagist nogen steder til sommer?!?!? Og ja Anaal Nathrakh er fede!
#58 Skeloboy 11 år siden
#59 OxxY 11 år siden
Ok jeg var lige bange for jeg var gået glip af et eller andet :D
Jeg hørte Rotten Sound for nogle år siden på roskilde, det var dælme også fedt, hvis du er i humør til mere smader :)
#60 PredatorX 11 år siden