Gravatar

#51 dyg 11 år siden

En ny flok halvkedelige navne til Northside. Modest Mouse og Shaka Loveless er nok de eneste jeg skal kigge lidt på (sidstnævnte kun pga. jeg kender hans far, musikken siger mig ikke det store).

Keane siger mig ikke en skid, Biffy Clyro og Rasmus Walther har jeg aldrig hørt om før, og et hurtigt youtube kig siger, at jeg ikke kommer til at være fan af dem.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#52 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jaaa, de siger heller ikke mig det store, men Biffy Clyro og Modest Mouse er da sådan ok. Keane og Shaka Loveless synes jeg er direkte forfærdelige.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#53 Mr. Chriss 11 år siden

Har tjekket ud hvad der kommer både til roskilde og NorthSide, og jeg kan finde 12 bands jeg vil se på Northside og 3 på roskilde.

Håber at roskilde har noget i ærmet, nu hvor hverken fleetwood mac og sting ikke kommer
Gravatar

#54 Mr. Chriss 11 år siden

Så kom der et mere til listen Chinese Man er for vildt
Gravatar

#55 Skeloboy 11 år siden

Fedt med Dead Can Dance!!!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#56 Skeloboy 11 år siden

Jo mere jeg hører Anaal Nathrakh, jo mere bliver jeg overbevist om, at jeg skal til Roskilde :)

[url= er jo sindssyg fedt!!![/url]

Mr. Chriss (53) skrev:
Har tjekket ud hvad der kommer både til roskilde og NorthSide, og jeg kan finde 12 bands jeg vil se på Northside og 3 på roskilde.

Hvis jeg laver en optælling af Copenhell, Northside og Roskilde - hvor jeg trækker de bands fra, jeg har set, vil det se sådan ud:

Must sees
Roskilde: 8
Copenhell: 5
Northside: 0

"Måske"-bands
Roskilde: 19
Copenhell: resten af line-uppet
Northside: 0

Det lave tal til Northside skyldes dog, at jeg har set de tre på programmet, som interesserer mig: Nick Cave, Gogol Bordello og Portishead.

Min koncert-kalender er sådan indtil videre:
Copenhell
Roskilde
Fællestival
Leonard Cohen i Odense

Og så vil jeg gerne se Sort Sol også i Odense, men tror ikke, jeg har penge til det...
Gravatar

#57 OxxY 11 år siden

Skeloboy (47) skrev:
Men Anaal Nathrakh er fede!!!

Og Necrophagist:

Og Death:

Og dette Vital Remains nummer er genialt:

Du skrev selvfølgelig også "for det meste" :)

Kommer necrophagist nogen steder til sommer?!?!? Og ja Anaal Nathrakh er fede!
Gravatar

#58 Skeloboy 11 år siden

#57 - nejnej, det var bare for at nævne nogle noget fedt dødsmetal, som også er en genre, jeg ikke hører alt for meget.
Gravatar

#59 OxxY 11 år siden

Skeloboy (58) skrev:
#57 - nejnej, det var bare for at nævne nogle noget fedt dødsmetal, som også er en genre, jeg ikke hører alt for meget.

Ok jeg var lige bange for jeg var gået glip af et eller andet :D

Jeg hørte Rotten Sound for nogle år siden på roskilde, det var dælme også fedt, hvis du er i humør til mere smader :)
Gravatar

#60 PredatorX 11 år siden

Apropos metal, så spiller vi i Århus 1/3 :)
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: