Gravatar

#61 Wangsgaard 10 år siden

Mikkel Abel (56) skrev:
Deftones er næsten nok til at jeg liiiiiidt fortryder mit nylige køb af en Nortside-billet.


gør som mig tag både til northside og roskilde :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#62 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeps, de er bare might-sees. Jeg får oftest set alt fra den kategori minus et par bands.

Must-see
The Rolling Stones
OutKast
Stevie Wonder
Haim
Les Claypool
Sleigh Bells
Psyched Up Janis

Might
Damon Albarn
Kavinsky
Phil Anselmo
Future Islands
The Psyke Project vs Helhorse
The Ocean
Hexis
Deftones

Bands jeg kommer til at se pga. dem jeg hænger ud med
Drake
Manu Chao

Maybe
Major Lazer
Carcass
Deerhunter
Icona Pop
Mogwai
Rob Zombie
The Black Dahlia Murder
Earl Sweatshirt
Dilated Peoples
Fire! Orchestra
The Horrors
I Break Horses
Jenny Wilson
Nails
Warpaint
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#63 Allan Jacobsen 10 år siden

Men som sagt, så er der på min must-see liste mere must-see end might...;)

Lord Beef Jerky (62) skrev:
Bands jeg kommer til at se pga. dem jeg hænger ud med
Manu Chao

Hvorfor er Manu Chao ikke højere op?

Jeg går egentlig ofte rundt for mig selv på Roskilde...bare sådan fra scene til scene :)

Hvis jeg nu kun tænker bands, jeg ikke har set før, så er det helt klart Manu Chao og Mournful Congregation, jeg glæder mig mest til.
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#64 Lord Beef Jerky 10 år siden

Manu Chao har jeg set 3 gange før, og de gør brug af en vanvittig irriterende lyd live, der går igen og igen og generelt bare pisser mig af, fordi jeg kommer til at fokusere så meget på den (lyder som en slags futuristisk telefon fra et stykke legetøj). Jeg er egentlig helst fri for Manu Chao, men er sikker på, at kæresten insisterer.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#65 Mikkel Abel 10 år siden

Wangsgaard (61) skrev:
gør som mig tag både til northside og roskilde :D


Haha ja, jeg ville ønske min økonomi kunne klare det. ;)

Kunne dog godt overveje en én-dags billet hvis det stadigvæk er muligt når spilleplanen kommer. Har det meget stramt med at skulle misse Deftones!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#66 Mr. Chriss 10 år siden

Syntes hovednavn i år er fantastiske, jeg var solgt ved the rolling stones og Outkast men at Stevie også kommer, det kan nærmest ikke blive bedre. Subheadlinerne er jeg også fint tilfreds med, men de små navne i år er da helt skudt ved siden af. Kan kunne finde 2-3 rock bands ud af så mange navne. Det meste er elektroniske musik, der fylder alt for meget i programmet. Der er nærmest flere rock bands under opvarmningsdagene, end ved de små navne. Metal genren er ikke repræsenteret så meget ved hovednavne, til gengæld er der massere af små metalnavne. Hip hop er der masere af så de kan heler ikke klage. Programmet er generelt flere længder foran sidste års program, og det er langt bedre end både Northsides og Skanderborgs til sammen.

Must see

The Rolling Stones ´
Stevie Wonder
OutKast
Future Island
Haim
Spids Nøgenhat

Skal også se

Arctic Monkeys
Psyched Up Janis
Dilated people
The Men
Trentemøller
Manu Chao
Rumble in Rhodos
Kavinsky
Lykke li
Interpol
Kasabian
Deerhunter

Måske
Chromeo
Emicida
Major Lazer
Aofie O’donovan
Gravatar

#67 Pécuchet 10 år siden

Udover hovednavnene er det satme et sprødt program! Muligvis så godt, at jeg overvejer at få taget min Roskilde-mødom til det. :)
Der burde have været Roser.

Skriv ny kommentar: