#49 - Arnbitter er nok det klammeste man kan hælde indenbords!!
Jeg stod i boksen til Santana, det var alt for højt for os alle sammen. Ingen af os havde ørepropper. Og det var et kæmpe problem til netop den koncert, fordi santanas guitar skulle overdøve alle de andre på scenen og det gik lige i ørene. Og så var der også nogle af de der "rasle" instrumenter der var ved at gøre os døve :P Så efter 15 min eller noget gik vi ned bagi til de der tribuner og nød lidt af koncerten. Så gik vi hjem og drak/røg os blæst og gik glip af resten af aftenen. Eller dvs vi hørte Franz Ferdinand.... Fra vores lejr.
#51 El vez 21 år siden
Men fair nok, hver sin (meget underlige!) smag ;)
#52 ks 21 år siden
#53 davenport 21 år siden
#54 filmz-Zitter 21 år siden
Jeg stod i boksen til Santana, det var alt for højt for os alle sammen. Ingen af os havde ørepropper. Og det var et kæmpe problem til netop den koncert, fordi santanas guitar skulle overdøve alle de andre på scenen og det gik lige i ørene. Og så var der også nogle af de der "rasle" instrumenter der var ved at gøre os døve :P
Så efter 15 min eller noget gik vi ned bagi til de der tribuner og nød lidt af koncerten. Så gik vi hjem og drak/røg os blæst og gik glip af resten af aftenen. Eller dvs vi hørte Franz Ferdinand.... Fra vores lejr.