Gravatar

#1 DarkLight 18 år siden

Det fantastiske initiv af Davenport, og det kedelig faktum af jeg og andre skulle til festival, fik mig til at tænke på at man bare kunne arrangerer et møde på festivallen.
Passende i forbindelse med nogle af de film der bliver vist.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 Outbound Sith 18 år siden

Damn! Det er næsten billetprisen værd alene at kunne se "De Skrigende Halse" om tirsdagen. Har aldrig haft fornøjelsen... :(
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#3 dolphinfriendly 18 år siden

Hahaha der kommer "Svidd Neger"! Det er altså en lille perle, jeg tror den er særligt underholdende i en koger. :)

Gravatar

#4 El vez 18 år siden

De viser fandme nogle klassefilm. De skrigende halse og Battleship Potemkin. Smukt :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 Benway 18 år siden

Ja, det er faktisk et ret flot udvalg. Jeg gad godt opleve "Potemkin" på et stort lærred engang.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6 Outbound Sith 18 år siden

Men "Potemkin" fortjener IMHO lidt mere andægtige omgivelser end en larmende, smattet dyrskueplads... :)
Fox Mulder
Gravatar

#7 lagoni 18 år siden

Men hvor ville 300 være fed at se i de omgivelser :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#8 dolphinfriendly 18 år siden

Sidste år blev "Potemkin" vist på Arena, Peter Peter sørgede for musikken live - det var en super fed oplevelse.

Gravatar

#9 Outbound Sith 18 år siden

#8 Okay, jeg trækker mit forrige indlæg tilbage. Det lyder helt vildt cool! :)
Fox Mulder
Gravatar

#10 dolphinfriendly 18 år siden

#9 Det kan du tro. :) Men jeg tror egentlig ikke det hører til sjældenhederne, at Peter Peter spiller til "Potemkin". Jeg synes der var noget med, at han spillede for et par måneder siden - med filmen kørende i baggrunden naturligvis.

Skriv ny kommentar: