Gravatar

#1 davenport 22 år siden

Er der nogen der kender noget til en dato, hvor vi kan forvente dvd´en? Kommer den mon i bioversion og EE? Det kan være EE versionen også giver mulighed for bioversion. (Ikke at det betyder noget)

_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Patriarch 22 år siden

mener at den almindelige skulle komme til forår, og EE komme til sommer.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 El vez 22 år siden

#1 tror du kan forvente lignende udgivelser, mht version og ekstramateriale, som vi har set med de to første.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 origin 22 år siden

ja desværre bliver garanteret først i efteråret vi kommet til at se ROTK EE :/ glæder mig sindsygt til at se den... 4 timer og 50 min :D:D bliver godt da..
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#5 El vez 22 år siden

....det er senere blevet rettet til mindst 4t 15min - still nice :)
Gravatar

#6 origin 22 år siden

nr 5... er det, det?! :( skod.. men ja det er stadig nice :D
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#7 McPeter 22 år siden

Ved ikke hvor lang tid post-production har taget på de andre to EE, men sad lige og læste i en lille brochure der følger med mit ROTK-soundtrack, og der står:

"...and look forward once again to the extended cut of 'The Return of the King' and another recording to take place in March. And, of course, one holds the dream of a Hobbit's tale..." - Howard Shore -Composer

Så hvis der er nogen der ved noget om hvornår de har optaget musikken til de to første EE kan vi måske komme med et bud på hvornår vi kan forvente at se ROTK EE?! Bare en idé... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 Hasselguff 22 år siden

De lange udgaver af FOTR og TTT var begge færdige omkring april med effekter, musik og hele dynen. Kommentarsporene bliver optaget efterfølgende mens dokumentarprogrammer, mastering osv bliver lavet helt indtil efteråret.

ROTK:EE kommer garantert ikke før november 2004...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#9 El vez 22 år siden

"one holds the dream of a Hobbit's tale..."

Det er han ikke ene om!
Gravatar

#10 Corgan 22 år siden

#9:
I'm the one he's talking about.

;-)

Skriv ny kommentar: