Gravatar

#1 lagoni 21 år siden

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde Rocky Horror Picture Show 25th Anniversary Edition 2-disc-udgaven billigt? Har søgt bl.a. ved axelmusic, cd-wow, send-it, hmv, laserdisken og diverse obskure tyske sider...

I Danmark er det billigste man kan få den for 270 kr og på nettet er det omkring 200 kr (incl. told). Jeg har selv købt min hos choicesdirect, da de havde den på tilbud til 120 kr, så den kan forhåbentlig findes til ca den pris andre steder.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2 Yoda 21 år siden

De har den hos Loaded 24 7 til ca. £10 altså omkring 100,- De sender fragtfrit, og jeg har ikke haft problemer med told.

Håber det er den rigtige udgave.

http://www.loaded247.co.uk/index.php?s=2&id=29...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 lagoni 21 år siden

Jeg har fået at vide at de sender fra Jersey (vist nok hvis det er en vare til under 18 pund) og at der så kommer told på. Men det har du - eller andre - ikke oplevet?

Ligger Jersey forresten ikke i UK, så der burde ikke komme told på? Hvorfor bliver man så advaret mod at købe varer der bliver sendt derfra? Det er blevet forklaret her før, men jeg kan ikke huske det.
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

Jeg har lige modtaget "Dirty Harry" boxen i dag - ingen told på den!

Desuden har jeg lige modtaget en info mail fra Loaded, der siger følgende:

"NO Taxes To Pay On Any Order GUARANTEED Normal Delivery Service Resumed (This offer applies to all items shipped after 14th June 2004"
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 lagoni 21 år siden

Ok, jeg tager chancen så. Det er en fødselsdagsgave til min søster (mit forsøg på at give hende en ordentlig filmsmag er ved at lykkes), så hvis der kommer told på, får hun bare færre gaver :)

Mange tak for hjælpen :)
Gravatar

#6 rimmer 21 år siden

JEg har da eller lige set den i tp. Kan ikke lige huske om det var til 50 eller hundrede. Men jeg ser den tit herhjemme. Mener endda også jeg så de i Fona til omtrent det samme.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#7 El vez 21 år siden

Jersey er åbenbart selvstændig, de er ihvertfald ikke med i EU, ellers ville der aldrig have været toldproblemer.

Mon ikke de har fundet ud af en masse europæiske kunder faldt fra pga told og rykkede gesjæften til UK?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 ks 21 år siden

Jersey er da en stat i USA? Eller tænker jeg på noget andet? :)
Gravatar

#9 Michael Andersen 21 år siden

Ja, du tænker vist på den nye version :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#10 El vez 21 år siden

Hæh..

Jersey er en ø syd(?) for UK.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: