Hej Jeg kan godt lide at se og høre en masse ting omhandlende rummet. Så var det jeg tænkte om ikke der findes dokumentarfilm eller andet om dette emne? De skal bare være på region 2 eftersom min afspiller ikke kan afspille R1.
Hvis i så også kan komme på nogle filmtitler i Sci-fi universet jeg ikke har, så gør det jo heller ikke noget :-) Men har jo snart en del(Aliens filmene, star wars, stargate, the fifth element, 2001 osv.) PS. star trek er IKKE noget for mig.
Metropolis Jens Lyn War of the Worlds (den originale) Invasion of the Body Snatchers The Time Machine (den originale) Total Recall Planet of the Apes Westworld Silent Running War Games 1984 12 Monkeys Soylent Green
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Battlestar Galactica (både den nye og den gamle) Stargate SG-1 Stargate Atlantis Andromeda V
Ellers er der jo film som:
The Abyss Pitch Black Dark City The Day the Earth Stood Still Equilibrium Escape From New York eXistenZ Galaxy Quest (hvis du vil se lidt komik over Star Trek) Gattaca Logan's Run The Running Man Starship Troopers Strange Days The Thirteenth Floor Tron
Den mest gennemførte serie om hele Apollo programmet er From The Earth To The Moon, produceret af Tom Hanks og Steven Spielberg, inden de lavede "Band of Brothers". Det er nok det tætteste på kommentar du kommer i stil. Top kvalitet, men kan kun finde den i R1 version, men måske den nye version kommer i R2.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 MuManden 20 år siden
Jeg kan godt lide at se og høre en masse ting omhandlende rummet. Så var det jeg tænkte om ikke der findes dokumentarfilm eller andet om dette emne?
De skal bare være på region 2 eftersom min afspiller ikke kan afspille R1.
Hvis i så også kan komme på nogle filmtitler i Sci-fi universet jeg ikke har, så gør det jo heller ikke noget :-)
Men har jo snart en del(Aliens filmene, star wars, stargate, the fifth element, 2001 osv.) PS. star trek er IKKE noget for mig.
Venter spændt på nogle indputs...
#2 Yoda 20 år siden
Hvad med følgende?
Metropolis
Jens Lyn
War of the Worlds (den originale)
Invasion of the Body Snatchers
The Time Machine (den originale)
Total Recall
Planet of the Apes
Westworld
Silent Running
War Games
1984
12 Monkeys
Soylent Green
#3 El vez 20 år siden
#4 MuManden 20 år siden
Men i kender ikke noget til nogen dokumentar eller noget lign...?
#5 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg kan ellers anbefale en del gode serier:
Battlestar Galactica (både den nye og den gamle)
Stargate SG-1
Stargate Atlantis
Andromeda
V
Ellers er der jo film som:
The Abyss
Pitch Black
Dark City
The Day the Earth Stood Still
Equilibrium
Escape From New York
eXistenZ
Galaxy Quest (hvis du vil se lidt komik over Star Trek)
Gattaca
Logan's Run
The Running Man
Starship Troopers
Strange Days
The Thirteenth Floor
Tron
#6 filmz-Mifan 20 år siden
The Dream is Alive
The Planets
Hail Columbia
Solarmax
Destiny in space
Genesis
Mission to Mir
#7 Spanner 20 år siden
Ud over det, har BBC lavet en række dokukumentarprogrammer med Sam Neill, der dog er lige dommedagsprofetiske nok.
Ellers prøv at søge på "Nova" på Axelmusic. Der er en lang række dokumentarprogrammer, hvoraf en del omhandler rummet.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8 Yoda 20 år siden
Blade Runner
Brazil
Screamers
Tilbage til Fremtiden
Det Femte Element
Mars Attacks
#9 filmz-Bruce 20 år siden
#10 MuManden 20 år siden
#6 Kanont, bare lidt dyrt taget minutprisen i betragtning :-)
Men The Planets ser lovende ud...
Takker alle sammen, med forhåbninger om mere godt i vente ;-)