Gravatar

#1 El vez 19 år siden

Lagde netop mærke til at filmatiseringen af Guillous tempelridderfortælling er dukket op på imdb, med Mads Mikkelsen tilknyttet,

http://imdb.com/title/tt0837106/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 gi-jones 19 år siden

Tjae, der er jo ikke meget reel info over det :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Patriarch 19 år siden

Det kender du vidst alt til :-p

PM til dig :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 gi-jones 19 år siden

Hehe, nu er vores projekt jo ikke på IMDB endnu. Det er kun de få indviede der hører om det :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Zabriskie 19 år siden

W00t. Det kunne ellers blive spaendende. Kan huske jeg saa Kingdom og Heaven kort efter at have laest de tre foerste Arnboeger,og mand var det en fuser i sammenligning...
Le temps détruit tout
Gravatar

#6 Kalle Ferm 19 år siden

Det kunne være det fedeste - HVIS der kom et ordentligt budget! Håber meget at de får de tunge drenge frem, og graver dybt i deres lommer. Ellers skulle de hellere lade være...

Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#7 Yoda 19 år siden

Spændende!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 jesperhp 19 år siden

#6 Så vidt jeg husker bliver det det største filmprojekt i norden - nogensinde! Og hvis jeg ikke tager meget fejl bliver budgettet på 180 mio. kr.

Bøgerne er noget af det fedeste jeg har læst, og hvis de laver filmatiseringen ordentligt kunne det blive sindssygt godt! Det undrer mig bare, at der endnu ikke er kommet et officielt cast. For var det ikke planen at det skulle være offentliggjort for et par måneder siden?

Skriv ny kommentar: