Gravatar

#111 Collateral 14 år siden

Var der egentlig blevet fundet på en starttid?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#112 misuma 14 år siden

Jeg smed selv forslaget om kl 12 på bordet, men der var ikke den store reaktion. Måske er folk stadig i chok over så tidlig en start på løjerne?

Senere gør mig heller ikke noget, det' op til jer Ü

Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#113 wimmie 14 år siden

Jeg vil nok gerne komme lidt senere end klokken 12 - jeg er jo aften/nat-arbejder og skal arbejde om fredagen også...er sjældent i seng før kl. 3 eller 4 om natten, så hvis det er ok regner jeg med at være det omkring kl. 13 - så er jeg lidt mere frisk resten af dagen :)

Skulle jeg lave en cheesecake eller 2?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#114 elwood 14 år siden

det kun hvis ham Dyg kommer er det ikke, cheese adr det jo ost hehe, men nu taler jegs elf. blot på mine egne vejne 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#115 misuma 14 år siden

wimmie (113) skrev:
Skulle jeg lave en cheesecake eller 2?

Laver du sjov? Halloooo :P

Du kommer s'følgelig bare når du er klar og frisk og det samme med jer andre. Skal vi sige mellem 13 og 14?
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#116 wimmie 14 år siden

Elwood> Der er faktisk andre end Dyg og jeg selv der kan lide cheesecake ;)
Men det er jo ikke ost-ost der skal i - det er jo smelteost (naturel) - kan du heller ikke lide det? Det er lidt som fromage (som betyder ... på fransk ;)

Anyway, cheesecakes der bliver. Og jeg synes det er fint mellem 13 og 14, så lover jeg at være superfrisk :D
Gravatar

#117 wimmie 14 år siden

Btw. hvis nogen mener jeg har noget i min filmsamling der er værd at slæbe med, så får I da lige en liste ;)
Gravatar

#118 dyg 14 år siden

Burde jeg ikke købe ind til cheesecake? Lørdagen står alligevel i det tøsede tegn (yoga, sushi og danse-show på Archauz), så hvorfor ikke lave en dekadent cheesecake også?

Wimse: (Undskyld for at jeg lige stjæler tråden et øjeblik) Kan man lave nogle mindre cheesecakes f.eks. i min silikone-form til muffins eller lignende? Min regulære runde form er lige stor nok, så jeg ender normalt med at lave for meget, og til sidst smide noget af den dejlige cheesecake ud :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#119 wimmie 14 år siden

Sagtens! Man kan lave i alt muligt - små og store forme :D
Man kan altså også få små springforme - har vist set dem i Tiger eller Søstrene Grene engang; skal selv have købt nogle :)

Gravatar

#120 dyg 14 år siden

Uh, nice, det lyder jo helt perfekt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: