Gravatar

#251 Wangsgaard 14 år siden

Så er jeg klar, med undtagelse af mn Ipod, jeg kan sgu aldrig finde den når jeg skal bruge den :( Så det godt man har en telefon som også kan afspille musik.

vi ses om et par timer !
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#252 misuma 14 år siden

Så vil jeg sidde og fede den lidt - Gider ikke rydde mere op så I må sgu ta' det som det er.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#253 davenport 14 år siden

Du kunne jo bruge tiden på at lave pølsehorn? ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#254 elwood 14 år siden

Eller gå efter snøfler, jeg ved ikke om jeg når det, men har dog en backup plan jeg tror falder i ganske fin jord.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#255 misuma 14 år siden

Min tanke var at servere velkomstsnøfler i glas til jer, bare for at være lidt weird. Desværre glemte jeg snøflerne, men har til gengæld husket lasagne, sodavand, chips og snold i lange baner.

Så bliver det pølsehorn uden pølser davenport og det' fiseme nitten.
Gravatar

#256 misuma 14 år siden

Btw...

Når I kommer til vejen så bare kig efter vores retro-polyestergardiner i en slidt bungalow... husnummeret er selvfølgelig også en mulig retningspil alt efter hvad I præfererer :P
Gravatar

#257 Collateral 14 år siden

Jeg skal også bare lige have noget "morgenmad" så tror jeg også jeg er på vej. Tager lige en cola med for sjovs skyld. Bare så jeg ikke kommer helt tomhændet. Kan være jeg også liiige tager et par udsnit af samlingen med? (også kaldet et par film.) "Hot Shots" måske? Anyone?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#258 wimmie 14 år siden

Så kører jeg også lige om lidt :)

Laver lige et pistop i Netto, men jeg er der nok omkring 13.30
Og mine cheesecakes som jeg lavede i nat ser ud til at være blevet rigtig fine, så nu håber jeg at der er nogen af jer der kan lide cheesecake :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#259 Collateral 14 år siden

wimmie (258) skrev:
Så kører jeg også lige om lidt :)

Laver lige et pistop i Netto.

To much information! :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#260 Wangsgaard 14 år siden

Bare rolig jeg har snøfler med!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: