Så er jeg hjemme. (Har en barnedåb, vi skal til i morgen) Rigtig hyggelig dag i Frede, og tak til Misuma for at ligge hus til. Vi nåede frem til at vi også skulle se film, så jeg nåede The Social Network og Silent Scream (Tak Jonas, det var jo klasse i Shamaylan stilen.... O.o) Dejligt at se nye og gamle hoveder. Håber i får en god nat, selvom der ikke er en lille rød hest at elsk mod. (Men Misuma har vidst en kælder for de trængende..)(Svigerfar???) Tak for en fed dag alle :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#262: Må sige at "2012" ellers var en fornøjelig oplevelse :) Ikke så meget pga. selve filmen, men mere fordi vi tilbragte samtlige 2 timer og 37 min. på at kritiserer alt hvad der var at kritiserer ved filmen. Men må nok indrømme at jeg svigtede lidt mig selv ved at gense filmen, som jeg havde lovet mig selv aldrig mere at se.
Derudover siger jeg også tak for en hyggelig aften. Fedt at møde nogle filmz folk i virkeligheden, og jeg er gerne på igen til næste et-eller-andet arrangement (såvidt det bliver i nærheden.)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Er også kommet helskindet hjem - må indse at Cheesecake ikke var en udpræget succes blandt Filmz'ere (ok, den kom måske også alt for sent på bordet), men det betyder jo bare at der er masser af rester jeg kan mæske mig i i morgen :)
Men tak for alletiders aften med gode og (især) dårlige film.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Tak for sidst, det var en hyggeligt at se og gense folk herfra.
Syntes vi løb for tidligt tør for bacon. Taget i betragtning hvordan flere så ud i hovedet, da jeg nappede første håndfuld, så faldt folk da ret hurtigt til patten.
Enig i cheesecake kom for sent på bordet, mest fordi jeg måtte ta tidligt hjem pga. Davenports trang til at se andre folks børn få vasket hår.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#261 davenport 14 år siden
Rigtig hyggelig dag i Frede, og tak til Misuma for at ligge hus til. Vi nåede frem til at vi også skulle se film, så jeg nåede The Social Network og Silent Scream (Tak Jonas, det var jo klasse i Shamaylan stilen.... O.o)
Dejligt at se nye og gamle hoveder. Håber i får en god nat, selvom der ikke er en lille rød hest at elsk mod. (Men Misuma har vidst en kælder for de trængende..)(Svigerfar???)
Tak for en fed dag alle :)
#262 tiany 14 år siden
#263 Collateral 14 år siden
Derudover siger jeg også tak for en hyggelig aften. Fedt at møde nogle filmz folk i virkeligheden, og jeg er gerne på igen til næste et-eller-andet arrangement (såvidt det bliver i nærheden.)
#264 wimmie 14 år siden
Ditto ;)
Er også kommet helskindet hjem - må indse at Cheesecake ikke var en udpræget succes blandt Filmz'ere (ok, den kom måske også alt for sent på bordet), men det betyder jo bare at der er masser af rester jeg kan mæske mig i i morgen :)
Men tak for alletiders aften med gode og (især) dårlige film.
#265 misuma 14 år siden
Jeg var måske ikke så hamrende snaksalig, men jeg har skisme nydt jeres selskab...tak!
#266 dyg 14 år siden
#267 misuma 14 år siden
#268 Wangsgaard 14 år siden
@.wimmie jeg kunne godt lide din cheesecake, de andre har bare dårlig smag:)
Det er heller ikke alle aom kan hamle op med Jonas:)
#269 HelmerJ 14 år siden
Syntes vi løb for tidligt tør for bacon. Taget i betragtning hvordan flere så ud i hovedet, da jeg nappede første håndfuld, så faldt folk da ret hurtigt til patten.
Enig i cheesecake kom for sent på bordet, mest fordi jeg måtte ta tidligt hjem pga. Davenports trang til at se andre folks børn få vasket hår.
#270 tiany 14 år siden
Men jeg var så mæt af snøfler og bacon, at jeg kun ku' klare et stykke