Gravatar

#271 gi-jones 14 år siden

Ja, jeg beklager det med den cheesecake, men det viser sig at selve konceptet ikke enes skidegodt med mine smagsløg. Jeg er sikker på at den håndværksmæssigt var helt i top :)

Og tak til Dav og Helmer for Bacon. Jeg havde aldrig troet at vi skulle være kommet igennem hele posen, men det gik jo fint, og jeg kan stadig mærke eftervirkningerne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#272 Kruse 14 år siden

Jeg bakker Jonas op angående den Cheesecake. Det var første (og sidste) gang jeg prøvede at smage Cheesecake, men det var bare ikke noget je brød mig om.

Men tak allesammen for en hyggelig aften, og specielt tak til Misuma for at være så venlig at lægge hus til :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#273 Collateral 14 år siden

Jeg elskede i øvrigt den der cheesecake. Synes det var super lækkert, havde bare ikke mere appetit da vi nåede til dem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#274 elwood 14 år siden

Bacon og Snøfler samtidig, det er et hit!

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#275 MOVIE1000 14 år siden

Cheesecakerne var da lækre :P kunne godt lige bruge sådan en nu.

Men tak for en en fed dag, Social network og Silent scream var nok de største succes oplevelser for mig igår, også lidt musicalen hvad fanden skete der lige for den :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#276 elwood 14 år siden

Den er fantastisk!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#277 wimmie 14 år siden

Skriver lige et par ord om aftenens film i "What we saw"-tråden :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#278 Wangsgaard 14 år siden

Tak for en dejlig dag og ikke mindst tak til Misuma for lån af hus og håber du ikke blev skræmt alt for meget væk :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#279 misuma 14 år siden

Hvis jeg blev skræmt, ville jeg ikke turde skrive det her :P

Ej, det var en yderst positiv oplevelse, tak for nogle gode grin Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#280 Collateral 14 år siden

Iøvrigt Gi-joe så er "The Room" altså skrevet af Wiseau selv, som vi diskuterede kort i går. Du havde til gengæld ret i at han kun er executive producer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: