Ja, jeg beklager det med den cheesecake, men det viser sig at selve konceptet ikke enes skidegodt med mine smagsløg. Jeg er sikker på at den håndværksmæssigt var helt i top :)
Og tak til Dav og Helmer for Bacon. Jeg havde aldrig troet at vi skulle være kommet igennem hele posen, men det gik jo fint, og jeg kan stadig mærke eftervirkningerne.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg bakker Jonas op angående den Cheesecake. Det var første (og sidste) gang jeg prøvede at smage Cheesecake, men det var bare ikke noget je brød mig om.
Men tak allesammen for en hyggelig aften, og specielt tak til Misuma for at være så venlig at lægge hus til :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Cheesecakerne var da lækre :P kunne godt lige bruge sådan en nu.
Men tak for en en fed dag, Social network og Silent scream var nok de største succes oplevelser for mig igår, også lidt musicalen hvad fanden skete der lige for den :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Iøvrigt Gi-joe så er "The Room" altså skrevet af Wiseau selv, som vi diskuterede kort i går. Du havde til gengæld ret i at han kun er executive producer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#271 gi-jones 14 år siden
Og tak til Dav og Helmer for Bacon. Jeg havde aldrig troet at vi skulle være kommet igennem hele posen, men det gik jo fint, og jeg kan stadig mærke eftervirkningerne.
#272 Kruse 14 år siden
Men tak allesammen for en hyggelig aften, og specielt tak til Misuma for at være så venlig at lægge hus til :)
#273 Collateral 14 år siden
#274 elwood 14 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#275 MOVIE1000 14 år siden
Men tak for en en fed dag, Social network og Silent scream var nok de største succes oplevelser for mig igår, også lidt musicalen hvad fanden skete der lige for den :D
#276 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#277 wimmie 14 år siden
#278 Wangsgaard 14 år siden
#279 misuma 14 år siden
Ej, det var en yderst positiv oplevelse, tak for nogle gode grin Ü
#280 Collateral 14 år siden