Gravatar

#41 BN 17 år siden

#39 - Benway:

... den foreløbige kulmination af superheltegenren

100 procent enig! Filmen er virkelig en milepæl.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#42 The Insider 17 år siden

Nu har jeg lige set en anden tegneseriefilmatisering og...

(The Insider tager løbeskoene på og tager en gevaldig slurk Powerade)

Wanted er bedre end Dark Knight!!!

(The Insider spæner væk)
War. War never changes.
Gravatar

#43 Benway 17 år siden

#42 Det lyder, som om det er mere end Powerade, du er påvirket af. ;)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#44 The Insider 17 år siden

Du har ret! Det er indtrykket af at have set en kickass-actionfilm. Et mønstereksempel på, hvordan hjernedød underholdning skal skrues sammen uden at gå på kompromis med karaktererne eller følelserne. En blockbuster med karakterer, man rent faktisk holder med eller elsker at hade, og som er dejlig uselvhøjtidelig uden nogensinde at være plat. Det kan fjolserne bag "Transformers", "The Incredible Hulk" og tusindvis af andre film dæleme lære meget af! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#45 El vez 17 år siden

Jeg synes nu TDK var mere end blot hjernedød underholdning. Jeg havde det decideret dårligt bagefter, sikkert fordi TwoFace og Joker fremstod så virkelige og grusomme i forhold til tegnefilmsvarianterne jeg havde set på dagen før.

Den skal ses igen, men ikke foreløbig.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#46 filmz-Bruce 17 år siden

Who has been drinking the Kool-aid?!?!?! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#47 Benway 17 år siden

#44 Jeg synes "Wanted" er en underholdende omgang tju-bang, men jeg har svært ved at se den, som en konkurrent til "Dark Knight" på noget plan.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#48 The Insider 17 år siden

#45, helt sikkert, har heller ikke klandret den glimrende TDK for at være hjernedød :-)

#47, det er fordi, du ikke har fordøjet den endnu. Du ved jo inderst inde godt, at den er overlegen ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#49 Benway 17 år siden

#48 Det må være meget, meget langt inde. Et sted hvor hjernen ikke kommer så tit. ;)

Men altså, jeg vil ikke degradere "Wanted". Det er en fin film, og lige den slags Michael Bay ville lave, hvis altså ikke han var så talentløs. :)
Gravatar

#50 elwood 17 år siden

Glæder mig selv til og se Wanted, som jeg siger det sikkert genial popcorns film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: