Gravatar

#1 filmz-lbw 21 år siden

Sakset fra DAHF...

Site til sammenligning af priserne på de forskellige cdwow sites (.com, .net, .hk osv.):

cdwow priser

Hvis man lige skal spare et par ekstra kroner.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#2 nakalay 21 år siden

Jep, den har jeg også tænkt mig at bruge for fremtiden. Kan dog ikke finde nogen produkter, der ikke er billigst på .com-siden - når man altså bruger sparelink og vouchers. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

F.eks Mystic River koster kun 173 kr på .biz siden, men den koster 174 på 1.5£ sparelink. Der er da lidt at spare :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 nakalay 21 år siden

#3 Ja, men hvis man bruger både sparelink og voucher, er .com-siden stadig billigst.
Gravatar

#5 DarkLight 21 år siden

Men er en voucher ikke kun noget man kan få fra cd-wow? Altså ikke noget man har uendelig af som f.eks. sparelinket?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 nakalay 21 år siden

Der findes specielle links, hvorfra du kan sende vouchers til din email-adresse. Jeg tror ikke, der er nogen vitterlig gode voucherlinks for tiden (kun for 50p e.l.), men ellers kan du jo også satse på fodbold og vinde vouchers inde på både .com-siden (£2 for rigtigt gæt) og .net-siden (€3 for rigtigt gæt).
Gravatar

#7 DarkLight 21 år siden

Jeg havde indtryk af at alle ordre, hvor man brugte begge metoder, ville blive annuleret?
Gravatar

#8 nakalay 21 år siden

#7 Ja, det siger de, og det gør de vist også nogle gange, men jeg har ikke oplevet det endnu. :)
Gravatar

#9 ks 21 år siden

#7, Det hænder. Personligt har jeg dog indtil videre været heldig og har ikke fået annuleret nogle ordre.
Gravatar

#10 filmz-lbw 21 år siden

weee! Jeg fik en £1 voucher for at gætte på England - Kroatien (tippede 2-1 på deres Euro Footy Predictor) :p
I am smiling because they haven't found the bodies yet.

Skriv ny kommentar: