Nogen som har set "Save The Green Planet" iøvrigt? Skulle være total kult en blanding af genrer og har fået eminent kritik overalt, vinder priser på alle festivaler, men floppede i Korean, den var simpelthen for mærkelig og mørk for dem. Men den er næsten "out of print" overalt. Har lige købt min hos www.adrenafilm.de, som ser ud til at være de sidste som har den.
Har bestilt den oprindeligt på Axel, men de siger de ikke kan få den hjem iøjeblikket og ved ikke om den kommer mere. Koreandvds måske, men som de selv skriver der, så KAN koreanske film solgt via dem være censurerede og da den er temmelig voldelig, så vil jeg være sikker og have den andetsteds fra.
Limited Edition, damn, vidste ikke der var en sådan :o) Den ville jeg gerne ha' fat på :o)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-Bruce 21 år siden
Nogen som har set "Save The Green Planet" iøvrigt? Skulle være total kult en blanding af genrer og har fået eminent kritik overalt, vinder priser på alle festivaler, men floppede i Korean, den var simpelthen for mærkelig og mørk for dem. Men den er næsten "out of print" overalt. Har lige købt min hos www.adrenafilm.de, som ser ud til at være de sidste som har den.
Vilde reviews:
Total DVD
DVD times
Opuszine
IMDB rating
Korean films
#2 El vez 21 år siden
#3 Corgan 21 år siden
Den er ikke "næsten out of print". Man kan få den bl.a. på Axel Music og på Koreandvds.com.
(Men Limited Edition udgaven er sværere at få fat i)
#4 filmz-Bruce 21 år siden
Limited Edition, damn, vidste ikke der var en sådan :o) Den ville jeg gerne ha' fat på :o)