hey. jeg var hjemme ved de gamle her til sommer og der så jeg lidt TV, så kom der en Trailer på en film jeg egentlig godt kunne tænke mig at vide lidt mere om.. men jeg har glemt hvad den hed.. kan kun huske hvad de snakkede om i den, men den kunne hedde message eller connection men ved det ikke, den om handler kort om at "vi"/jorden får et signal ude fra rumet som indeholder planer om hvordan man bygger et eller anden, og lige som de skal til at vise hvad det er slutter traileren. nogen der kan hjælpe med at finde ud af hvad det er for en film ?... mener den skulle komme i kino i tyskland nu her... (det var i tysk TV jeg så den)
Nej desværre, selvom din beskrivelse er præcis. Er der så nogen der kan hjælpe med denne:
Det er en film, måske belgisk, tysk, australsk eller evt. amerikansk; ved det ikke lige. Den har en mand i en af rollerne, han har vistnok hår på hovedet, og der er ikke ild i det. Hvad er det nu den hedder?
Contact, based on the novel of the same name by Carl Sagan, is the story of a free thinking radio astronomer (Jodie Foster) who discovers an intelligent signal broadcast from deep space. She and her fellow scientists are able to decipher the Message and discover detailed instructions for building a mysterious Machine. Will the Machine spell the end of our world, or the end of our superstitions? Will we take our place among the races of the Galaxy, or are we just an upstart species with a long way to go?
#1 filmz-fintarus 20 år siden
jeg var hjemme ved de gamle her til sommer og der så jeg lidt TV, så kom der en Trailer på en film jeg egentlig godt kunne tænke mig at vide lidt mere om.. men jeg har glemt hvad den hed.. kan kun huske hvad de snakkede om i den, men den kunne hedde message eller connection men ved det ikke, den om handler kort om at "vi"/jorden får et signal ude fra rumet som indeholder planer om hvordan man bygger et eller anden, og lige som de skal til at vise hvad det er slutter traileren. nogen der kan hjælpe med at finde ud af hvad det er for en film ?... mener den skulle komme i kino i tyskland nu her... (det var i tysk TV jeg så den)
#2 20 år siden
Det er en film, måske belgisk, tysk, australsk eller evt. amerikansk; ved det ikke lige. Den har en mand i en af rollerne, han har vistnok hår på hovedet, og der er ikke ild i det. Hvad er det nu den hedder?
#3 El vez 20 år siden
Contact, based on the novel of the same name by Carl Sagan, is the story of a free thinking radio astronomer (Jodie Foster) who discovers an intelligent signal broadcast from deep space. She and her fellow scientists are able to decipher the Message and discover detailed instructions for building a mysterious Machine. Will the Machine spell the end of our world, or the end of our superstitions? Will we take our place among the races of the Galaxy, or are we just an upstart species with a long way to go?
http://imdb.com/title/tt0118884/
Men den har et par år på bagen efterhånden :)
#4 20 år siden
#5 filmz-fintarus 20 år siden
#3 - 4
mente helt bestemt de sagde den kom i bio.. men okey.. det ser ud til at være den.. takker mange gange
#6 jessup 20 år siden
#7 El vez 20 år siden
#8 filmz-fintarus 20 år siden
http://contact-themovie.warnerbros.com/cmp/trailer... <-- fandt denne så der for tror jeg det da contact :) men da lige ta et kig på de andre i morgen
#7 elsker scifi film så jeg skal se den :)
#9 chronaden 20 år siden
#10 dyg 20 år siden