Gravatar

#1 filmz-bay 21 år siden

Jeg ved andre har samme problem som mig når de ser film. Jeg har min dvd tilsluttet min scart indgang på fjernsynet. Det er bare sådan, at når jeg ser film, forstyres signalet af en af mine tv kanaler. Eksempelvis kan jeg ane underteksterne fra denne. Nogen som har en løsning til dette. Kunne det evt. være et bedre scartkabel?
Gravatar

#2 gi-jones 21 år siden

Du kører den vel ikke igennem en video eller noget i den retning på vej til tv'et?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 filmz-bay 21 år siden

Nej det er direkte...
Gravatar

#4 azathoth 21 år siden

Hvilket mærke TV er det?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 El vez 21 år siden

...og hvis det er et billigt scartstik du bruger, bør du under alle omstændigheder få fedtet dig ned i en hifi biks og købe et RGB til 2-300kr, det kan helt sikkert betale sig - kæmpe forskel i billedkvaliteten!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 Patriarch 21 år siden

Jeg har det omvendte problem, men måske kan det gavne? Når jeg sætter DVD'en til 'RGB', så står billedet godt. Problemet er at når den står på RGB fucker billedet op TV kanalerne. Så skal jeg sætte DVD'en til "Y/Pb/Pr" eller hvad det nu hedder
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 McPeter 21 år siden

Forstyrelser på kabler kan generelt undgås ved at vikle dem om en magnetkerne, så tæt på indgangen som muligt... Det er f.eks. det der sker på mange pc-kabler hvor der sidder en lille cylinder tæt på stikket (sidder f.eks. og kigger på mit strømstik til min bærbare hvor der er sådan et på).

Min far er radioamatør og har hele haven fyldt med kæmpe radio-antenner, så TRO mig - jeg har oplevet forstyrrelser på tv- og videosignaler gennem hele min barndom... :-) Ved dog ikke om det er det samme i dette tilfælde men det er da en mulighed...

Kan huske han lavede det på et af mine scart-kabler på et tidspunkt, men må indrømme at jeg ikke kan huske hvordan den konkrete løsning lige så ud... Kan spørge ham når han engang kommer hjem fra ferie hvis det stadig er et problem...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 filmz-bay 21 år siden

Det lyder ret krejler like ;) Men okay... giv mig en beskrivelse og jeg prøver :)

Skriv ny kommentar: