Gravatar

#1 SpielbergFreak 22 år siden

Er der nogle af jer der har bestilt og modtaget denne box fra Axel?

Min var totalt smaderet, jeg kan sagtens få pengene tilbage, men jeg kan ikke få en ny da alle boxene er ødelagt fra fabrikken.

De er endda helt stoppet med at sælge den, da de ikke vil sælge ødelagte vare, se link: Schindler - axel

Men hvor helvede skal man så betille den? Laserdisken er 200 kr dyrere, og hvis man betiller den direkte fra USA så er den vel også total fucked, og så skal man bruge en formue på at sende den frem og tilbage, indtil man får en der er iorden.

Hvad siger I?
Gravatar

#2 dyg 22 år siden

Smadret?? Hvordan? Det er sq da fucked up.

Jeg var SÅ tæt på at bestille den fra DVDSoon idag, men gjorde det ikke, da jeg havde brugt penge nok.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 skittlez 22 år siden

Jeg havde også brugt penge nok, men bestilte den dog alligevel fra dvdsoon for et par uger siden.
De var klart den billigste site jeg kunne finde den på: til 74 Canadiske $ (i dag 338 kr) De har fri transport alle steder og det er noget shit for mit økonomiske velværende :(
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#4 lagoni 22 år siden

Du kan få den for ca 450 kr (+forsendelse) hos blackstar.co.uk hvis du vil være helt sikker på at undgå told
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 El vez 22 år siden

Man kan få den hos dv-depot til 410kr + 65kr i forsendelse (DHL 3-4 dages levering).

De sender pakkerne markeret som 'used software samples' til $10 så de bliver ikke snuppet i tolden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 SpielbergFreak 22 år siden

Har snakket med Laserdisken og de kan godt skaffe dem intakte. YEAH;-)!
Gravatar

#7 filmz-Alex De Large 22 år siden

#6 til hvilken pris?
Gravatar

#8 dyg 22 år siden

699,- ser det ud til.

Her kan den ses
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 inflector 22 år siden

Puha det var mange penge....
selfimprovement is masturbation