Jeg er lige kommet hjem fra forpremieren (eller hvad man nu kalder det når det er den eneste fremvisning overhovedet :-( ) i Odense, den film holder max.
Hvad er det for en verden vi lever i, når SW3 skovler penge ind, og den her film flopper, Lucas skulle have været tvunget til at se den her film ti gange inden han overhovedet have fået lov til at tænke på en forsættelse til de gamle SW film.
Jeg var også inde og se den i Odense. Den film er super fed! Den runder serien af perfekt og Joss Whedon formåede virkelig at slutte serien af med et brag. I og med at serien er episoder af 40 minutter der sjældent har noget med mysteriet om River Tam at gøre, syntes jeg at der var for lidt fokus på den historie i serien (han regnede sikkert med at få lov til at lave flere sæsoner), men når han som nu, laver en film som afslutning, så er det fantastisk hvad han formår at gøre! Historien er fantastisk, skuespillerne spiller bedre end i serien og effekterne er endnu bedre! Jeg skal helt klart ind og se den igen! 5/5!
Det er en klar fordel, men man kan godt se filmen som en enkeltstående film. Den kommer måske til at fremstå som episodisk hvor man springer lige midt ind i en historie, men fuck hvor er den fed!
#3, hva hunan? Er du nu begyndt at lave filmblog-only materiale? :) Men tak for anmeldelsen og så er det iøvrigt en nydelig hjemmeside. Den bliver jo bedre og bedre for hver gang :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1 cnr 20 år siden
Jeg er lige kommet hjem fra forpremieren (eller hvad man nu kalder det når det er den eneste fremvisning overhovedet :-( ) i Odense, den film holder max.
Hvad er det for en verden vi lever i, når SW3 skovler penge ind, og den her film flopper, Lucas skulle have været tvunget til at se den her film ti gange inden han overhovedet have fået lov til at tænke på en forsættelse til de gamle SW film.
#2 filmz-bitbandit 20 år siden
#3 filmz-Bruce 20 år siden
#4 MadMartigan 20 år siden
#5 filmz-bitbandit 20 år siden
#6 DarkLight 20 år siden
Men tak for anmeldelsen og så er det iøvrigt en nydelig hjemmeside. Den bliver jo bedre og bedre for hver gang :)
#7 filmz-Bruce 20 år siden
#8 davenport 20 år siden
- Jeg læser også med!
#9 filmz-Bruce 20 år siden
#10 davenport 20 år siden
Skal der ikke stå:
Læs den vilde anmeldelse af Serenity, kun på filmbuff.dk
Eller noget i den retning..
Hedder det ikke et tag?