Husk nu alle sammen at "Last Exile" kommer på DR1 I aften kl. 16.30! Jeg opfordrer alle til at bruge en lille halvtime på at se hvad anime ellers kan byde på end lige "Pokémon", "Yo-gi-oh" og "Dragon Ball".
Den der Far From Heaven, det var sku en kedelig film. Fatter ikke den har fået Oscars, med den TVproduktionsagtige fremstilling. Clooney var iøvrigt exc.pro. på den.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Min aften er booket med denne dokumentar: Drengen med den utrolige hjerne
Originaltitel: The Boy with the Incredible Brain Daniel Tammet kan lave regnestykker med 100 decimaler i hovedet, og han lærte at tale islandsk på en uge. Daniel er autist og i denne dokumentar forsøger eksperter i autisme at forklare de utrolige og fascinerende evner. Følg Daniels rejse til USA, hvor han møder andre autister med helt særlige evner. Blandt andre Kim Peek, hvis historie dannede baggrund for filmsuccesen Rainman.
Ja, det var rent vanvittigt! - man fatter det sku ikke helt. Ham den rigtige Rain Man, han manglede vidst et par kopper i skabet, selv om han huskede ret godt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#111 ks 20 år siden
#112 Scherlund 20 år siden
#113 davenport 20 år siden
Fatter ikke den har fået Oscars, med den TVproduktionsagtige fremstilling.
Clooney var iøvrigt exc.pro. på den.
#114 filmz-sanjo 20 år siden
#115 JannikAnd 20 år siden
#116 filmz-sanjo 20 år siden
Originaltitel: The Boy with the Incredible Brain
Daniel Tammet kan lave regnestykker med 100 decimaler i hovedet, og han lærte at tale islandsk på en uge. Daniel er autist og i denne dokumentar forsøger eksperter i autisme at forklare de utrolige og fascinerende evner.
Følg Daniels rejse til USA, hvor han møder andre autister med helt særlige evner. Blandt andre Kim Peek, hvis historie dannede baggrund for filmsuccesen Rainman.
#117 Captain Vallo 20 år siden
Ja, det var sgu' et fascinerende program.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#118 filmz-sanjo 20 år siden
#119 davenport 20 år siden
Ham den rigtige Rain Man, han manglede vidst et par kopper i skabet, selv om han huskede ret godt..
#120 filmz-sanjo 20 år siden