Gravatar

#1 lagoni 20 år siden

Jeg ved ikke hvor meget tråden bliver brugt, men under alle omstændigheder var den gamle ved at være lidt lang. Lidt film i dag:

TV2 - Under Suspicion kl 21:00
TV2 - Trainspotting kl 00:40
DR2 - Cape Fear (1962) kl 16:00
DR2 - Mulholland Drive kl 20:00
TV3 - Mr. Deeds kl 21:00
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2 dyg 20 år siden

Kanal 5 - Brazil kl. 0:00 - Jeg har dog ikke kigget nærmere på, hvilken version af filmen det er. Men til jer, der ikke har set den, og ikke skal tidligt op i morgen: SE DEN!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 davenport 20 år siden

Ja, Brazil er rigtig fed.
Men jeg skal jo på arbejde, så ikke i nat...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 JannikAnd 20 år siden

Med mindre du skal arbejde ved midnatstid, er der ingen undskylning. Du kan vel godt undvære lidt nattesøvn for Gilliam? :)
Gravatar

#5 davenport 20 år siden

Nah, jeg undværede for meget nattesøvn i nat, så jeg har noget catching up to do. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 JannikAnd 20 år siden

Permission granted. :)
Gravatar

#7 pulse83 20 år siden

Ahh, pis. Jeg har hverken set Trainspotting eller Brazil, og jeg kan kun optage en af dem. Det må blive Brazil. =/ Trainspotting bliver nok sendt igen engang. Brazil er lidt mere sjælden.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#8 filmz-ataris 20 år siden

#7 Sidder i samme dilemma. Well ikke helt, optager en af dem, og ser den anden. Men jeg ved jeg ikke får set den jeg optager.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#9 lagoni 20 år siden

TV2 viser i aften kl. 23:20 det gode mexicikanske drama "Y tu mamá también" (...og din mor) med bl.a. Gael Garcia Bernal.

Det er forresten samme instruktør som den nye Harry Potter, så man kan drage nogle spøjse paralleller mellem de to film.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 Vestas 20 år siden

Aaah... Hvad er det for nogen paralleller? "Y tu mamá también" er da i hvert fald ikke for børn!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: