#30 er det den med Steve Martin hvor de har Graham Chapman's aske med inde i studiet.
og der hvor Steve Martin laver et progam om Monty Python, og slutter af med at sige "oh and where are the python's today you ask... well they are all in this closet, hvorefter han åbner et skab og ja der står de Python'er der er tilbage, herefter lukker han skabet og man høre dem så brokke sig over det var ikke det vi aftalte.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 ahh det var Robert Klein der hostede det show hvor de har Chapmans aske med, hehe jeg har omkring 20$ på min dvdsoon konto, så den tror jeg da også lige jeg får bestilt hjem.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
ahh glædeligt gensyn, synes også det sjovt at se, at de tit har svært ved at holde masken. Chapman og Terry Gilliam + Eric Idle havde især svært ved det.
Var der i øvrigt nogen som så den ærekoncert for Georg Harrison, Dr2 sendte engang, der fik Tom Hanks lov til at være en del af Det Canadiske politi, det var ret sjovt at se.
#29 Det ser nu ud som om, at showet oprindeligt er optaget i et bredere format. På et tidspunkt er der en undertekst, hvor billedet pan'er for at gøre det muligt at læse det hele... eller er det bare endnu en joke?
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Det tror jeg så bare er en del af showet, da det ser ud til at være kopieret ind på den måde. :)
Men nu mindes jeg ikke at jeg nogensinde har set det show i andet end 4:3, DVD'en udgives i 4:3 og ifølge IMDb, så er LD-udgaven også i 4:3, så man må gå ud fra at det er det man kan få, selvom der står dette på IMDb:
Jeg synes filmen bar præg af mange af de karakteristiske Pan & scan unoder: Nogle af teksterne på skærmen var for lange; en del ting foregik helt ude i kanten af billedet; kunstige panoreringer med mere. Men jeg skal ikke definitivt kunne afgøre, hvad der er korrekt. Det kan jo være, at det har været svært at opnå perfekt framing på alle kameraer under disse live-optagelser, hvor karaktererne bevæger sig temmelig meget rundt på og uden for scenen!
BTW: Eric Idle's performance som gnaven turist er fantastisk!
#31 filmz-Kadann 20 år siden
#32 elwood 20 år siden
er det den med Steve Martin hvor de har Graham Chapman's aske med inde i studiet.
og der hvor Steve Martin laver et progam om Monty Python, og slutter af med at sige "oh and where are the python's today you ask... well they are all in this closet, hvorefter han åbner et skab og ja der står de Python'er der er tilbage, herefter lukker han skabet og man høre dem så brokke sig over det var ikke det vi aftalte.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 elwood 20 år siden
#34 elwood 20 år siden
Var der i øvrigt nogen som så den ærekoncert for Georg Harrison, Dr2 sendte engang, der fik Tom Hanks lov til at være en del af Det Canadiske politi, det var ret sjovt at se.
#35 Captain Vallo 20 år siden
Det ser nu ud som om, at showet oprindeligt er optaget i et bredere format. På et tidspunkt er der en undertekst, hvor billedet pan'er for at gøre det muligt at læse det hele...
eller er det bare endnu en joke?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#36 filmz-Kadann 20 år siden
Det tror jeg så bare er en del af showet, da det ser ud til at være kopieret ind på den måde. :)
Men nu mindes jeg ikke at jeg nogensinde har set det show i andet end 4:3, DVD'en udgives i 4:3 og ifølge IMDb, så er LD-udgaven også i 4:3, så man må gå ud fra at det er det man kan få, selvom der står dette på IMDb:
http://www.imdb.com/title/tt0084352/technical
#37 rubkick 20 år siden
BTW: Eric Idle's performance som gnaven turist er fantastisk!
#38 elwood 20 år siden
Argument sketchen er også en af mine favoritter.
#39 filmz-Kadann 20 år siden
Deres beskrivelse af amerikansk øl er dog ganske rammende. :)
#40 elwood 20 år siden
Say No more, Eh Say no more.