snøft snøft så det sidste afsnit af The Blues på DR2 i aften, hvor vi slutter af med Clint Eastwood, som fortæller især om pianisterne indefor Blues, og besøger flere af de hel store navne inden for genren.
jeg holder konstant øje med et godt tilbud, på den box, den er lidt for dyr nu synes jeg især med risiko for told, og det haster ikke, men det skal i hvertfald hjem til samlingen.
Men til alle Blues elsker, vær klar på DR2 om ik så længe 22:50 hel nøjagtig, hvor programmet starter, jeg vil hvertfald sidde med min C harpe og se programmet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Der er bare reklamer på kanal 5, hvis det er den danske der menes. Det kan jeg bare ikke leve med.. Intet er værd at se med afbrydelser om vaskepulver, bind og coinhunters..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 El vez 20 år siden
#42 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 lagoni 20 år siden
TV3:
21:00 - Festen
23:10 - Davids Bog
02:15 - El Mariachi
#44 pulse83 20 år siden
Menneskejagt eller North by Northwest af Hitchcock på DR2 kl. 23.20
#45 elwood 20 år siden
jeg holder konstant øje med et godt tilbud, på den box, den er lidt for dyr nu synes jeg især med risiko for told, og det haster ikke, men det skal i hvertfald hjem til samlingen.
Men til alle Blues elsker, vær klar på DR2 om ik så længe 22:50 hel nøjagtig, hvor programmet starter, jeg vil hvertfald sidde med min C harpe og se programmet 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46 lagoni 20 år siden
#47 lagoni 20 år siden
The Towering Inferno kl 21:00
Waiting for Guffman kl 02:15 (!!)
#48 Yoda 20 år siden
#49 davenport 20 år siden
#50 Yoda 20 år siden
Så nu er aftenen pludselig åben igen. Måske man skulle smutte en tur i biografen?