Jeg vil godt lige bemærke, at DR2 egentlig er hamrende god, og for mange meget, overset kanal. En kanal der tydeligvis gør rigtig meget ud af at sende rigtige kvalitetsprogrammer, fremfor den poppede underholdning vi finder så mange andre steder på dansk kanaler. Og så sender de ikke engang nogle boligprogrammer, halleluja!
Sikket dilemma! Da jeg føler mig utrolig uvidende for ikke at have set hverken The Godfather eller The Straight Story, har jeg ingen anelse om, hvad jeg helst vil se. Skal jeg satse på The Straight Story eller The Godfather?
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#!76 - Hvordan står du overhovedet op om morgenen uden at have set The Godfather? Jeez! Jeg har ikke set The Straight Story, men The Godfather er den ultimative "skal-have-set" film.
Ja, man kan jo ikke komme udenom, at "The Godfather" er en af de film, man som filmelsker bør have krydset af på listen over "must see" film - og det helst flere gange. Udover det bør man naturligvis have trilogien stående, så man ikke er bundet af tv og dets irriterende reklamepauser. Er svensk TV4 i øvrigt en sådan reklamekanal?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#77 Hehehe, for mange er det sikkert ret mærkeligt, og det er da også en skamfuld indrømmelse, men ikke desto mindre sandheden. Jeg har skam også villet se The Godfather før, da den har været i fjernsynet, men der har bare altid været noget i vejen, da jeg skulle se dem.
Anyway, tak for rådene, og dem vil jeg så følge :-)
EDIT: Ja, svensk TV4 er en reklamekanal :-P
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#71 chandler75 20 år siden
#72 Yoda 20 år siden
#73 lagoni 20 år siden
edit: hov, den var nævnt...
#74 dyg 20 år siden
#75 ks 20 år siden
#76 filmz-gofferoffer 20 år siden
#77 ks 20 år siden
#78 Michael Andersen 20 år siden
#79 Yoda 20 år siden
#80 filmz-gofferoffer 20 år siden
Anyway, tak for rådene, og dem vil jeg så følge :-)
EDIT: Ja, svensk TV4 er en reklamekanal :-P