Jeg synes, i øvrigt, det er pudsigt, at Morgan Freeman flere gange har spillet en rolle som sort "et eller andet meget vigtigt eller centralt"; sort præsident i "Deep Impact", sort gud i "Bruce Almighty" og i Shawshank hedder han Red: "Maybe it's because I'm Irish." Ved dog godt, at han i sidstnævnte mener det ironisk, men det andet er da rimelig pudsigt, tøws jeg.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Men Freeman er jo en stor (ikke sort) skuespiller, der udviser enorm autoritet, så når han får tildelt magtfulde roller, er det vel egentlig ikke så besynderligt - også selvom han er sort.
Har ikke set godfather... skammer mig ikke, ser den nok en dag når jeg falder over den (og vil klassificere mig som film-elsker) jeg har det meget dårligere over f.eks ikke at have set Twin Peaks serien!!! (DET er dårlig stil fra mig).
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#81 filmz-incubus 20 år siden
#82 JannikAnd 20 år siden
Forkert forum?
Men Freeman er jo en stor (ikke sort) skuespiller, der udviser enorm autoritet, så når han får tildelt magtfulde roller, er det vel egentlig ikke så besynderligt - også selvom han er sort.
#83 filmz-incubus 20 år siden
#84 JannikAnd 20 år siden
Fint nok. Opdagede det også kort efter, havde bare Batman i baghovedet.
#85 filmz-cko 20 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#86 JannikAnd 20 år siden
Dét kan jeg kun give dig ret i. Her har du muligheden - med danske subs. KLIK.
#87 lagoni 20 år siden
Den kan forresten fåes til samme pris hos cd-wow.com, men man kan sikkert finde et rabatlink og spare £1.
#88 JannikAnd 20 år siden
Jep. Til gengæld er kvaliteten i sæson 1 sin efterfølger langt overlegen. Der skummede de sgu mælken for meget...
#89 davenport 20 år siden
#90 ks 20 år siden