Gravatar

#191 Bates 18 år siden

Cool...tak for heads-up!
Gravatar

#192 chandler75 18 år siden

Lovende første afsnit af "Dexter". Jeg er på (hvis jeg husker det hver uge, hvilket desværre er tvivlsomt).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#193 elwood 18 år siden

Hende Kommisæren eller hva hendes titel var, hende ku jeg dog ikke tag, der var noget tå krampene over hende.

Men Ja Dexter figuren er intressant, er vild med hans indrer Monolog, tror dog bare jeg bestiller serien, jeg når det ikke hver Tirsdag aften.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#194 wiseguy 18 år siden

Man On Fire DR1 kl. 21:30
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#195 rockysds 18 år siden

Richard Linklaters: "Tape"
I morgen kl. 22.30 på DR1
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#196 Vestas 18 år siden

DR2 23:30 Angora by Night.
Nyt Late Night-talkshow med Drengene fra Angora.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#197 davenport 18 år siden

Robinson starter også i aften O/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#198 elwood 18 år siden

#197 den kan jeg godt slå 2900 Happiness starter i aften.

Men der er kun en ting man bør vide mandag og det er

17:00 Troldspejlet Dr1
Gravatar

#199 davenport 18 år siden

Jeg glæder mig faktisk til Robinson, men det kommer sig nok af, at jeg har arbejdet med teambuilding i flere år, og synes det er interessant. Jeg går ikke så meget op i selve "handlingen" som jeg går op i interaktionen.
(Det er ikke bare en dårlig undskyldning for at se reality-tv, for så har jeg Zone Reality på parabolen ;))

Men det er også en ting vi hygger med herhjemme. Det har vi gjort alle de år vi har været sammen, og det er blevet lidt af en tradition. Og den slags er jo vigtigt at have... Dét og Bacon!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#200 elwood 18 år siden

#199 hehe min storsøster har en Robinson klub, hvor de mødes og laver mad og ser det i fællesskab.

Jeg synes bare Robinson er gået hen og blevet til at det skal blive vilder og vilder, "traileren" for iår giver indtryk af at Værten flipper ud på deltagerne (dette skal nok sælge en del pladser foran skærmen til folk)

Og der prøves ihærdigt på at udviske linien mellem hvor det er udnerholdning og hvor det er virkelighed, fordi uanset hvad der siges så må det og ha et kamerar hold 24/7 alligevel ændrer ved ens sindstilstand.

Skriv ny kommentar: