Gravatar

#31 Vestas 18 år siden

#30 Tak.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#32 filmz-ataris 18 år siden

#21 - Glemte helt at se den :( Men hvis jeg kender TV2-film ret, skal de nok sende den igen.

Anyway, der kommer 3 gamle Godard film på SVT1 i aften.

23.25: A bout de souffle
00.55: Pierrot le fou
02.45: Le mépris

still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#33 mr gaijin 18 år siden

#32 Tak for det heads up. Det er jo virkelig fremragende film. TV2 Film viser forresten også Le Mepris og Pierrot le Fou fra tid til anden klokken alt for sent om natten.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#34 filmz-ataris 18 år siden

#33 - Np. Nu fik jeg ikke engang selv set dem - det blev byen i stedet for :) - Men tror heldigvis biblioteket har de fleste på gamle vhs'er.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#35 lagoni 18 år siden

Evigt solskin i et pletfrit sind på DR2 i dag kl 20
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#36 lagoni 18 år siden

Ladykillers (den nye) på TV2 kl 21.05 - er den værd at se? Synes den lyder lidt for fjollet.
Gravatar

#37 Steve 18 år siden

jeg synes det er en underholdene film, helt klart seværdig på en søndag aften
Gravatar

#38 chandler75 18 år siden

Jeg synes, det er Coen-brødrenes værste film - uden sammenligning. En sort komedie, der har det problem, at den hverken er sort eller sjov. Selv ikke en læspende Tom Hanks kan redde den.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#39 filmz-jonasgr 18 år siden

#36 Nu fik jeg lige set den. Jeg synes faktisk den er meget bedre end jeg havde regnet med. Jeg synes faktisk den var meget sjov, især bipersonerne og i særdeleshed J. K. Simmons.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#40 lagoni 18 år siden

Jeg så lidt af den, som forventet var den for fjollet, Tom Hanks var helt til grin - men måske burde jeg ha' givet den en chance, men det må blive en anden gang.

Skriv ny kommentar: