Vic og Riley er pilotkolleger og venner. De mødes imidlertid i en intens kamp, da Vic viser sig at være forræder og bemægtiger sig et atomsprænghoved under en øvelse. Tusinder af menneskers liv hænger i en tynd tråd, og unge Riley tager den desperate kamp op mod sin tidligere mentor.
Instruktør: John Woo. Medvirkende: Vic Deakins: John Travolta, Riley Hale: Christian Slater og Terry Carmichael: Samantha Mathis.
#54 - Ved jeg faktisk ikke.. kan absolut ikke huske den. Hvilket i princippet ikke er en god ting.. Men selv dårlige film kan være sjove at gense - bare for nostalgien! :D
#55 glæder mig til at høre din kommentar i morgen. Jeg er spændt på, om du efter dit gensyn vil fastholde, at den skulle nævnes i "Seværdige film-tråden" :o) Men indrømmet hvis man kun måtte vælge film fra fjernsynet i aften, så er der ikke meget andet at komme efter! "Den 6. dag" på DR1 er jo nærmest endnu værre ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Lost sæson 3 starter jo også i aften på Kanal 5. Seværdigheden kan nok diskuteres!! Jeg var drøn skuffet over sæson 2, men nu får den lige een chance til!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Det var så lidt. Det er formentlig den oprindelige udgave, der vises og ikke directors cut, som jeg foretrækker. Men det er stadig en fremragende film :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#51 lagoni 18 år siden
#52 chandler75 18 år siden
#53 Syndrome 18 år siden
Broken Arrow
Amerikansk actionfilm fra 1996.
Vic og Riley er pilotkolleger og venner. De mødes imidlertid i en intens kamp, da Vic viser sig at være forræder og bemægtiger sig et atomsprænghoved under en øvelse. Tusinder af menneskers liv hænger i en tynd tråd, og unge Riley tager den desperate kamp op mod sin tidligere mentor.
Instruktør: John Woo.
Medvirkende: Vic Deakins: John Travolta, Riley Hale: Christian Slater og Terry Carmichael: Samantha Mathis.
Skal nok blive sjov at gense :P
#54 wiseguy 18 år siden
#55 Syndrome 18 år siden
#56 wiseguy 18 år siden
Men indrømmet hvis man kun måtte vælge film fra fjernsynet i aften, så er der ikke meget andet at komme efter! "Den 6. dag" på DR1 er jo nærmest endnu værre ;o)
#57 tiny 18 år siden
#58 wiseguy 18 år siden
#59 wiseguy 18 år siden
#60 tiny 18 år siden
Det var så lidt. Det er formentlig den oprindelige udgave, der vises og ikke directors cut, som jeg foretrækker. Men det er stadig en fremragende film :)