Gravatar

#51 lagoni 18 år siden

Serien Studio 60 on the Sunset Strip starter kl. 22:30 d. 22. marts på Kanal 5
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#52 chandler75 18 år siden

"Rome" starter genudsendelse med første afsnit i aften kl. 23.20 på 3+.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#53 Syndrome 18 år siden

TV2 Film 22:40

Broken Arrow
Amerikansk actionfilm fra 1996.

Vic og Riley er pilotkolleger og venner. De mødes imidlertid i en intens kamp, da Vic viser sig at være forræder og bemægtiger sig et atomsprænghoved under en øvelse. Tusinder af menneskers liv hænger i en tynd tråd, og unge Riley tager den desperate kamp op mod sin tidligere mentor.

Instruktør: John Woo.
Medvirkende: Vic Deakins: John Travolta, Riley Hale: Christian Slater og Terry Carmichael: Samantha Mathis.

Skal nok blive sjov at gense :P
danielbloch.dk
Gravatar

#54 wiseguy 18 år siden

#53 det mener du ikke seriøst vel?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#55 Syndrome 18 år siden

#54 - Ved jeg faktisk ikke.. kan absolut ikke huske den. Hvilket i princippet ikke er en god ting.. Men selv dårlige film kan være sjove at gense - bare for nostalgien! :D
danielbloch.dk
Gravatar

#56 wiseguy 18 år siden

#55 glæder mig til at høre din kommentar i morgen. Jeg er spændt på, om du efter dit gensyn vil fastholde, at den skulle nævnes i "Seværdige film-tråden" :o)
Men indrømmet hvis man kun måtte vælge film fra fjernsynet i aften, så er der ikke meget andet at komme efter! "Den 6. dag" på DR1 er jo nærmest endnu værre ;o)
Gravatar

#57 tiny 18 år siden

Donnie Darko - kl 22 på DR 1.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#58 wiseguy 18 år siden

Lost sæson 3 starter jo også i aften på Kanal 5. Seværdigheden kan nok diskuteres!! Jeg var drøn skuffet over sæson 2, men nu får den lige een chance til!
Gravatar

#59 wiseguy 18 år siden

#57 tusind tak for heads up! den har jeg aldrig fået set!
Gravatar

#60 tiny 18 år siden

# 59

Det var så lidt. Det er formentlig den oprindelige udgave, der vises og ikke directors cut, som jeg foretrækker. Men det er stadig en fremragende film :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: