Gravatar

#91 rockysds 17 år siden

#90 I plan to. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#92 rockysds 17 år siden

Mandag 20.00 DR2 - Woody Allens "Hannah og hendes søstre"
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#93 jessup 17 år siden

#92 den skal jeg have et tiltrængt gensyn med.
This is just until June
Gravatar

#94 rockysds 17 år siden

DR1 viser delt over onsdag og torsdag nat kl. 00.05 begge dage miniserien: "Battlestar Galactica"

Så må jeg finde ud af, om der er noget om snakken. :)
Gravatar

#95 wiseguy 17 år siden

#94 det er der!! ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#96 davenport 17 år siden

Den skal jeg eddermame se!
Tror aldrig jeg har haft fornøjelsen, men tror også jeg forveksler den med en serie der hed V. (Den var min fætter slemt glad for, og jeg så enkelte afsnit som lille)
Lækkert med noget sci/fi :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#97 rockysds 17 år siden

Fredag:

23.20 DR2 - Betty Blue - Director's Cut

02.45 TV2 - Before Night Falls
En god film, der, omend den ikke er helt oppe at ringe, kan anbefales. Julian Schnabel (The Diving Bell and the Butterfly) instruerer med Javier Bardem som den cubanske poet Reynaldo Arenas under Castro-styret. Johnny Depp og Oliver Martinez i biroller.

Lørdag:

20.00 DR2 - Shakespeare in Love - Nej, den fortjente ikke Oscaren for bedste film (The Thin Red Line/Saving Private Ryan), men det er nu en ganske flot og fint underholdende film. Shakespeare-light med et lemon-twist.

20.40 TV2 - 10 Things I Hate About You
TV2 viser deres Heath Legder-tribute, og det er skam ikke den værste film at gøre det med. Endnu en Shakespeare-light, der i mine øjne altid har hævet sig over de fleste andre banale og idiotiske teenage-komedier. Fremragende er den ikke, og klicheerne melder sig som altid på, men den har nu en solid charme, og Heath Ledger og Julia Stile gør det godt i hovedrollerne.

Søndag:

16.00 DR2 - The Nun's Story / Nonnen - Endnu en klassisk film søndag eftermiddag på DR2. 8 Oscarnomineringer og Audrey Hepburn, så den er forhåbenligt værd at se.
Gravatar

#98 chandler75 17 år siden

# 97 Jeg kan godt lide Shakespeare og har læst flere af hans værker, men var godt nok ved at falde i søvn til "Shakespeare in Love", da jeg så den i biffen.

Dog husker jeg Geoffrey Rush og Ben Affleck som ret underholdende, så måske skulle man give den en chance til.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#99 rockysds 17 år siden

Jeg kan også godt lide Shakespeare, selvom jeg kun har læst "Hamlet" af de fulde skuespilsudgaver.

"Shakespeare in Love kan selvfølgelig ikke leve op til Shakespeare-navnet, men den er i mine øjne ganske god i sig selv som let underholdning.
Gravatar

#100 lagoni 17 år siden

Frailty på TV2 kl 21 i dag
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: