Gravatar

#11 rockysds 18 år siden

En af Alfred Hitchcock's bedste film: "Rear Window" (Skjulte Øjne)
I morgen 15.10 på DR2

"Groundhog Day" (En ny dag truer) - Fredag 21.30 på DR1
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#12 Steffan Rasmussen 18 år siden

I aften 23:25 på DR2 - Frida
Natten mellem lørdag og søndag 0:55 på Zulu - The Devil's Backbone (Guillermo del Toro)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13 rockysds 17 år siden

På elwoods foranledning vil jeg da lige opdatere tråden med mine anbefalinger for i aften ;)

20.40 TV2 - "Chocolat" - Ingen stor film, men sød, meget sød.
(Bonus: Johnny Depp)

22.40 TV2 - "Blade: Trinity" - Har ikke set den, og den regnes generelt ganske dårlig, men hvis man kan lide "tegneseriefilm" og kan overleve Wesley Snipes er den måske det værd.
(Bonus: Jessica Biel i stramtsiddende tøj)

23.00 DR1 - "Far and Away" - Har jeg heller ikke set, men hvor dårlig kan en film med Nicole Kidman og Tom Cruise egentlig være? (host "Days of Thunder" host) Still, den skulle eftersigende være ganske smuk at se på, leads included ;).
Bonus: At glæde sig over det ikke er "Days of Thunder", man ser)

00.25 DR2 - "Alfred Hitchcock Presents: An Unlocked Window" - It's Hitchcock! Hvad mere skal man bruge? Selvom Joseph M. Newman måske også gerne vil have en slags credit for at have instrueret den.
(Bonus: En af de højeste ratede episoder med en IMDb-score på 8.5.)

00.35 TV2 - "Alle Tiders Landskamp - Danmark-Tyskland - EM-finalen 1992"
(Bonusspoiler: Vi vinder)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#14 elwood 17 år siden

#13 takker, jeg ku satme ikke finde den tråd hehe.

Argg din #%?!&& nu havde jeg lige glædet mig til den kamp 8-)

Hvis nogen begynder at snakke om fodbold, så kan jeg altid huske den dag (på trods af jeg ikke bryder mig så meget om sporten) kæft det var stort tror det lang tid siden jeg har set så meget fælles begejstring over noget sport, folk dyttede hele tiden ude på vejen, og da jeg så rapportage fra Århus af så råbte og skreg folk også bare hel vildt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 Michael Andersen 17 år siden

"Alfred Hitchcock Presents: An Unlocked Window"
Ærgeligt at folkene bag serien ikke fandt en mand der minder mere om en kvinde, for det er godt nok for tydeligt at den ene sygeplejske er en mand.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16 elwood 17 år siden

#15 Yep det opfangede jeg også ret hurtigt, men jeg synes det var en ret god lille film aligevel, som var spændende.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 rockysds 17 år siden

Resten af i dag:

15.15 DR1 - Et afsnit af "Doctor Who" (7), en af de serier, jeg kan grine allermest over. Christopher Eccleston er fantastisk og Billie Piper er vildt charmerende. Great show!

15.55 DR2 - "The Odd Couple" / "Hvem støver af" - Jack Lemmon og Walter Matthau i hovedrollerne. Et af de bedste makkerpar i komedieregi, hvis ikke det bedste... ("Grumpy Old Men og Grumpier Old Men" NOT included)

22.20 DR1 - "Napola" - Endnu en selvransagende tysk film om 2. verdenskrig, fristes man næsten til at sige, og den er ikke helt så god som "Sophie Scholl" eller "Der Untergang" - men seværdig, det er den. (7.6 IMDb-score) De kan altså ransage deres historie, de tyskere...
Gravatar

#18 Bobby Singer 17 år siden

De viser David Finchers The game i aften kl. 21.55 på tv2.
Idjit
Gravatar

#19 rendesten 17 år siden

Forrest Gump kl.20 på TV2 ZULU
Gravatar

#20 lagoni 17 år siden

Closer på 3+ i aften kl 21
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: