Det er ikke helt til at få et overblik, men det ser ud til at SVT kører en Ozon kavalkade i øjeblikket. De sendte Les Amants criminels i Lørdags og nu på lørdag viser de Sitcom SVT1 kl 23.50.
På Fredag viser SVT1 Plein soleil af René Clement med Delon i hovedrollen. I morgen eftermiddag kl 14.40 viser SVT1 Les triplettes de Belleville.
DR2 viser i aften 22.50 Michelangelo Antonionis "Profession: Reporter" med Jack Nicholson. Den eneste Antonioni-film, jeg har set indtil videre, og jeg ganske meget lyst til at se den igen.
Og i morgen fyrer DR1 op for to fremragende film: Howard Hawks' "His Girl Friday" (Sensationen) med Cary Grant og Rosalind Russell kl. 12.25 og Sergio Leones "Den gode, den onde og den grusomme" kl. 21.45.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#131 jessup 17 år siden
På Fredag viser SVT1 Plein soleil af René Clement med Delon i hovedrollen. I morgen eftermiddag kl 14.40 viser SVT1 Les triplettes de Belleville.
#132 jessup 17 år siden
En 70er klassiker fra det måske bedste årti i amerikansk filmhistorie. Jack Nicholson er i sit es i måske Bob Rafelsons bedste film.
#133 rockysds 17 år siden
Filmene er "Borgerskabets diskrete charme", "Frihedens spøgelse" og "Begærets dunkle mål".
Læs mere her.
#134 Benway 17 år siden
#135 mvejen 17 år siden
Det lyder rigtigt godt! Så må jeg hellere varme op og få set Viridiana inden, som nu har stået på hylden i 2 uger.
#136 Benway 17 år siden
#137 rockysds 17 år siden
Og i morgen fyrer DR1 op for to fremragende film: Howard Hawks' "His Girl Friday" (Sensationen) med Cary Grant og Rosalind Russell kl. 12.25 og Sergio Leones "Den gode, den onde og den grusomme" kl. 21.45.