Generelt en ret tam weekend, men der dog enkelte lyspunkter: My two cents:
Fredag: 20.00 TV2 - "The Count of Monte Christo" - Et af de få remakes jeg faktisk godt kan lide. Intet mesterværk. Men værd at se, hvis man ikke har bedre for.
21.30 DR1 - "Million Dollar Baby" - Intet mesterværk, men en mesters værk... Helt sikkert en god film, men den vandt Oscaren i et svagt år, hvor manuskriptkategorierne var de bedste... Skuespils-oscarerne var dog helt på sin plads.
Lørdag: Nothing?
Søndag: 15.10 DR1 - "Doctor Who" (8) - I evige ryk frem og tilbage i tiden, både i serien og på DR1's eftermiddagsplaner... My love for this show cannot be kept secret. It's simply great!
16.00 DR2 - "Breakfast at Tiffany's" eller "Pigen Holly". - En lille charmer, med Audrey Hepburn og George Peppard i hovedrollerne. Ikke hendes bedste og George Peppard er lidt flad og kedelig i den anden hovedrolle. Men charmerede og en afslappende nydelse at se, er den.
22.30 DR1 - "Spider" - Har ikke set, men det er jo David Cronenberg. Nuff' said!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Storbydrømme/Jersey Girl på TV3 kl 21 - ikke så dårlig som dens rygte, bare lidt mere mainstream end hvad Smith ellers har lavet. Og så viser den jo også at Affleck sagtens kan spille skuespil.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg synes desværre, den fortjener dens ry... Alt for puttenuttet. Det er sådan en type film Randal ville have hånet, da han arbejdede i video-biksen :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
"The Usual Suspects" - 22.50 - TV2 - Ikke lige min yndlingsfilm, men at den er rigtig god og stilskabende, kan der ikke være meget tvivl om. Den er jo på filmz' egen top 30 :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#21 lagoni 17 år siden
#22 rockysds 17 år siden
My two cents:
Fredag:
20.00 TV2 - "The Count of Monte Christo" - Et af de få remakes jeg faktisk godt kan lide. Intet mesterværk. Men værd at se, hvis man ikke har bedre for.
21.30 DR1 - "Million Dollar Baby" - Intet mesterværk, men en mesters værk... Helt sikkert en god film, men den vandt Oscaren i et svagt år, hvor manuskriptkategorierne var de bedste... Skuespils-oscarerne var dog helt på sin plads.
Lørdag:
Nothing?
Søndag:
15.10 DR1 - "Doctor Who" (8) - I evige ryk frem og tilbage i tiden, både i serien og på DR1's eftermiddagsplaner...
My love for this show cannot be kept secret. It's simply great!
16.00 DR2 - "Breakfast at Tiffany's" eller "Pigen Holly". - En lille charmer, med Audrey Hepburn og George Peppard i hovedrollerne. Ikke hendes bedste og George Peppard er lidt flad og kedelig i den anden hovedrolle. Men charmerede og en afslappende nydelse at se, er den.
22.30 DR1 - "Spider" - Har ikke set, men det er jo David Cronenberg. Nuff' said!
#23 wiseguy 17 år siden
#24 wiseguy 17 år siden
Lørdag kl. 22: Bruce Springsteen - Live fra Dublin.
Kl. 23:05: Storytellers - Bruce Springsteen.
#25 lagoni 17 år siden
#26 mini_jette 17 år siden
Så vidt jeg husker er den film über-kær...det er ikke usandsynligt det lige er sagen i aften...Tak for heads up:D
#27 filmz-Kadann 17 år siden
Det er en sød lille film og som lagoni skriver, fortjener den slet ikke sit ry.
#28 chandler75 17 år siden
Det er sådan en type film Randal ville have hånet, da han arbejdede i video-biksen :)
#29 wiseguy 17 år siden
#30 rockysds 17 år siden