Gravatar

#61 rockysds 17 år siden

Så er det i aften!:
21.20 TV2 - Første afnit af "Californication" - Yeah!

Og så er det også i morgen aften!:
22.50 TV2 - Første afsnit af "The Wire" - Dobbelt Yeah!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#62 filmz-bullettooth 17 år siden

Denne perle var også en tur over skærmen igår.

http://www.imdb.com/title/tt0054047/

Genså også weddin chrashers, ganske sjov film, men Will Farrel bliver dog aldrig min kop te....
--------- for rent ---------
Gravatar

#63 filmz-CAADK 17 år siden

Det er sjovt som humor er forskellig. Jeg syntes det eneste sjove ved Wedding Crashers var Will Ferrel.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#64 filmz-bullettooth 17 år siden

#63 ja humor er dejlig finurlig, godt vi kan grine af forskellige ting og se forskellige aspekter i den samme film. Personligt syntes jeg at hende den skøre psyko kvinde var det sjove element i filmen. Men det er ikke en film jeg triller rundt på gulvet af, syntes bare det er en sjov lille film, som formår at finde sin egen underfundige humor.
--------- for rent ---------
Gravatar

#65 rockysds 17 år siden

DR1 sender første og andet afsnit af "Family Guy" kl. 13.35 henholdsvis lørdag og søndag.

DR2 viser igen den helt igennem fantastiske komedieserie: "Arrested Development" (Familie på livstid), startende med første afsnit 00.20 lørdag nat.

Og så viser DR2 også Beatles-filmen: "A Hard Day's Night" søndag kl. 17.45
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#66 NightHawk 17 år siden

# 60 -

Jeg har aldrig fået set Zoolander, så den skal jg da lige ha' tjekket ud, hvis du siger den er sjovere end Wedding Crashers. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#67 elwood 17 år siden

When you gonna drop Magnum on us, buddy?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#68 NightHawk 17 år siden

# 67 -

Ehh, what ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#69 elwood 17 år siden

#68 hehe Zoolander refrerenche jeg bare lige overfaldt dig med, før du har set filmen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#70 NightHawk 17 år siden

# 69 -

Ahh ok, jeg tænkte nok det var et quote, hehe. :)

Referere det til en cameo eller hvor'n hænger det sammen ?

Skriv ny kommentar: