Gravatar

#151 davenport 20 år siden

Det var et godt interview med Viggo. Han virker som en spændende person. Jeg ville gerne invitere ham til kaffe, næste gang han kommer forbi Stenderup.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#152 tiny 20 år siden

# 151. Helt enig. Han er meget fascinerende. Og for mig og se er der ingen tvivl om, at han er dansker. Ikke noget med næsten-dansk eller lignende.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#153 davenport 20 år siden

Næ, for han talte jo perfekt dansk. Samtidig brugte han svære ord, som man skal beherske sproget for at kunne.
Og så hedder hans nærmeste familiemedlem i DK Tulle Olsen. - Så bliver det vidst ikke mere dansk! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#154 elwood 20 år siden

Kunne også godt li det med at han ikke bare gav efter for interview'erens ønske om at læse et digt op, han gjorde det så, men sagde først at det godt kunne være han sagde nej.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#155 tiny 20 år siden

For slet ikke at tale om hans entusiasme omkring det danske fodboldlandshold. Jeg kunne godt li historien om landskampen i Belfast.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#156 tiny 20 år siden

DR 2 genudsender tema tirsdag om Harry Potter fra kl. 17.15 (til dem, der ikke skal se bold :)) og DR 1 fortsætter med en bag kulisserne på Flammernes Pokal kl. 19.05.

Endelig er der Pulp Fiction på TV 2 kl. 23.30 - hvilket jo nok bliver et gensyn for de fleste Filmz-folk :)
Gravatar

#157 Bates 20 år siden

Jurassic Park på TV2 kl 20:50
Gravatar

#158 tiny 20 år siden

Efter denne forfærdelige dag i Billetluge-helvede, kan jeg i det mindste glæde mig over, at det ser ud til at blive en god aften foran fjernsynet.
DR 2 kl 20: Moonlight Mile med Jake Gyllenhall, Dustin Hoffman og Susan Sarandon
3+ kl 21: Crimson Tide med Denzel Washington, Gene Hackmann og Viggo Mortensen
DR1 kl 22.20: Second Sight (Mørkets gerninger)en tv-serie med Clive Owen, der spiller en politimand, der under en krævende mordsag begynder at miste synet. Det er første af fem afsnit. Se mere her: http://www.imdb.com/title/tt0187489/
Gravatar

#159 caks 20 år siden

#158. det er utroligt at deres system gik ned IGEN, den fona jeg stod i/ved nåede ikke engang at logge på før systemet gik ned... har de ikke lært af deres u2 fiasko?

måske man skulle se moonlight mile for 20. gang (eller bare få dagens ellen pompeo dosis vha greys anatomy kl 21:25 på tvdk)
Gravatar

#160 lagoni 20 år siden

TV2 i aften kl 21.00 - About Schmidt
DR2 i aften kl 19.45 - Clockers
DR2 mandag kl 21.10 - Riget I
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: