Gravatar

#161 tiny 20 år siden

Uh, glæder mig til at gense Riget. Det er blevet værre efter TV3 begyndte at vise det dårlige am remake... Har overvejet at købe den på dvd. DRs netbutik har Riget I og II til 99 kr stk. Det er vek ikke så galt. Link: http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?prod...
Om lidt skal jeg se Ørnen sidste afsnit i denne omgang...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#162 elwood 20 år siden

tror jeg napper About Schmidt har hørt meget godt om den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#163 davenport 20 år siden

DR1 kl 23.35 The Return of the Starpeople

Er det muligt, at Jordens civilisation begyndte med hjælp fra besøgende rumvæsener - og at disse væsener en dag vil vende tilbage for at se, hvordan vi skrider frem? Det bliver svært at afvise temaet som pure fantasi og science fiction efter at have fulgt Nabil Shabans gribende undersøgelse.

Lyder som om jeg skal være sent oppe i aften :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#164 tiny 20 år siden

3+ viser Kissing Jessica Stein i aften kl 21.10. Endnu en film, jeg aldrig har fået set men hørt meget godt om. Det må blive på min video - der er jo bold!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#165 wiseguy 20 år siden

Lebbefilm eller en flok halvsvenskere der sparker til en bold, Woau den er svær ;o)
Man kunne jo også vælge at fremprovokere en omgang diarré, så havde man hele 3 ting at vælge i mellem!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#166 tiny 20 år siden

Hvis nogen er til Jamie Cullum sender P3 hans koncert fra Tivoli i går aftes kl 23.
Gravatar

#167 Bates 20 år siden

HBO dokumentar på tv2 lige nu.

The Iceman Confesses: Secrets of a Mafia Hitman

Det skal jeg i hvert fald se :)
Gravatar

#168 elwood 20 år siden

#167 den har jeg set flere gange

Scary Mand som bare pokker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#169 Bates 20 år siden

Super dokumentar.

Ja han var godt nok syg i hovedet...wow!
Gravatar

#170 davenport 20 år siden

Til dem der kan gå og fede den derhjemme, så genudsender DR programmet om Dennis Jürgensen i dag kl. 14.00.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: