Uh, glæder mig til at gense Riget. Det er blevet værre efter TV3 begyndte at vise det dårlige am remake... Har overvejet at købe den på dvd. DRs netbutik har Riget I og II til 99 kr stk. Det er vek ikke så galt. Link: http://netbutik.dr.dk/ecommerce-products/view?prod... Om lidt skal jeg se Ørnen sidste afsnit i denne omgang...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Er det muligt, at Jordens civilisation begyndte med hjælp fra besøgende rumvæsener - og at disse væsener en dag vil vende tilbage for at se, hvordan vi skrider frem? Det bliver svært at afvise temaet som pure fantasi og science fiction efter at have fulgt Nabil Shabans gribende undersøgelse.
Lyder som om jeg skal være sent oppe i aften :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
3+ viser Kissing Jessica Stein i aften kl 21.10. Endnu en film, jeg aldrig har fået set men hørt meget godt om. Det må blive på min video - der er jo bold!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Lebbefilm eller en flok halvsvenskere der sparker til en bold, Woau den er svær ;o) Man kunne jo også vælge at fremprovokere en omgang diarré, så havde man hele 3 ting at vælge i mellem!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#161 tiny 20 år siden
Om lidt skal jeg se Ørnen sidste afsnit i denne omgang...
#162 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#163 davenport 20 år siden
Er det muligt, at Jordens civilisation begyndte med hjælp fra besøgende rumvæsener - og at disse væsener en dag vil vende tilbage for at se, hvordan vi skrider frem? Det bliver svært at afvise temaet som pure fantasi og science fiction efter at have fulgt Nabil Shabans gribende undersøgelse.
Lyder som om jeg skal være sent oppe i aften :)
#164 tiny 20 år siden
#165 wiseguy 20 år siden
Man kunne jo også vælge at fremprovokere en omgang diarré, så havde man hele 3 ting at vælge i mellem!!
#166 tiny 20 år siden
#167 Bates 20 år siden
The Iceman Confesses: Secrets of a Mafia Hitman
Det skal jeg i hvert fald se :)
#168 elwood 20 år siden
Scary Mand som bare pokker.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#169 Bates 20 år siden
Ja han var godt nok syg i hovedet...wow!
#170 davenport 20 år siden