DR 1 viser et tawainesisk drama, Yi yi af Edward Yang kl 23.45. Jeg aner intet om filmen eller instruktøren, men ifølge imdb er det lidt af en prissluger på diverse filmfestivaler og rating er 7.9. Jeg skal i hvert fald ha videoen klar.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Nej, og når de kommer sendes de desværre altid på ugudelige tidspunkter. Men da jeg har fri i morgen, så tror jeg, at jeg vil blive oppe og se filmen an.
Også tak for heads up'et herfra......
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Så er DR igen på banen med to fremragende film i aften: DR 2 starter kl. 19.40 med The Hurricane, med Denzel Washington i en af sine bedste roller. Filmen slutter kl 22, hvor man kan fortsætte på DR 1 med Almodóvars filmperle Kødet Skælver, bl.a. med Javier Bardem og Penélope Cruz. God fornøjelse!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
DR 1 er virkelig begyndt at tage sig sammen her på det sidste. De sidste tre onsdage har de vist Almodovar film og i søndags en Edward Yang film. Onsdag d. 8/3 viser de Hero af Zhang Yimou og onsdag d. 15/3 viser de Den Sidste Metro af Truffaut. Thumbs up til DR.
Jeg synes nu længe DR har været gode til at vise film. Deres "filmperler" serie har været fantastisk - jeg håber den fortsætter. Desuden ser jeg ofte de gamle klassikere, der vises søndag eftermiddage på DR 2 - der er jo mange, man desværre aldrig har fået set...
#111 tiny 19 år siden
#112 filmz-ataris 19 år siden
#113 tiny 19 år siden
#114 Yoda 19 år siden
Også tak for heads up'et herfra......
#115 JannikAnd 19 år siden
Et fantastisk heads up! :)
#116 tiny 19 år siden
God fornøjelse!
#117 filmz-ataris 19 år siden
#118 davenport 19 år siden
#119 tiny 19 år siden