Gravatar

#121 tiny 19 år siden

TV 2 viser i aften kl 23.30 60 Minutes med et portræt/interview med Philip Seymour Hoffman - perfekt optakt til Oscar på søndag...

Og hvis nogen ikke har fået nok af Muhammed-krisen, er det også i denne udsendelse, hvor de besøger DK og kommenterer sagen.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#122 tiny 19 år siden

Så blev det igen onsdag - ergo filmaften på DR.
DR 2 starter med Zhang Yimous Hero kl 20. DR 1 fortsætter kl 22 med Bruden var i sort af Francois Truffaut; den første af 4 film af den franske instruktør, der vises de næste onsdage.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#123 davenport 19 år siden

Arsenal - RMD

Need i say more?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#124 dyg 19 år siden

Ja, du mangler at sige "Gaaaab".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#125 filmz-ataris 19 år siden

#122 - Tak for Heads Up. Var godt klar over at der kom Hero, men ikke at der også en Truffaut film. Den skal helt sikkert ses :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#126 myggen 19 år siden

#118: Det er vel Niels Frid der vælger dem.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#127 tiny 19 år siden

DR 1 fortsætter sin Truffaut kavalkade i aften med "Den Sidste Metro" fra 1980. Filmen i sidste uge var godt nok noget mærkelig efter min mening. Utrolig flot rent stilmæssigt, men meget mærkelig... Men med Catherine Deneuve og Gérard Depardieu kan det vel ikke gå helt galt? Jeg vil i hvert fald give det en chance. Filmen starter - som sædvanlig - kl 22.

Desuden viser Kanal 5 den altid fantastiske Magnolia kl 21.
Gravatar

#128 lagoni 19 år siden

The Big Lebowski på TV2 Zulu kl. 21
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#129 lagoni 19 år siden

Hudsucker Proxy på DR1 kl 00:05
Miller's Crossing på TV2 Zulu kl 00:00
Gravatar

#130 lagoni 19 år siden

Bowling for Columbine på DR2 kl 20:35

Skriv ny kommentar: