Gravatar

#121 tiny 19 år siden

DR 1s filmperle i aften kl 22 er en finsk film: Manden uden fortid. Er der nogen, der kender noget til den? Et tjek på imdb vidner om en prisslugende film, bla i Cannes og har været nomineret til bedste udenlandske film.
Klik: http://us.imdb.com/title/tt0311519/
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#122 JannikAnd 19 år siden

#121 - Uden tvivl en lille rørende perle. Men jeg ville nu mene, Kaurismäki har lavet meget bedre film.
Gravatar

#123 tiny 19 år siden

DR 2 viser 21 Grams m Sean Penn, Benicio Del Toro & Naomi Watts kl 20.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#124 wiseguy 19 år siden

21 Grams er en fremragende film!! den vil jeg også snart se igen.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#125 Bates 19 år siden

Ja 21 Grams er en fed film! :)
Gravatar

#126 davenport 19 år siden

Den var underlig. Det tager rigtig lang tid at få styr på handlingen, og jeg synes det gjorde den rodet. Den kunne godt have været mere liniær, uden at det ville gøre noget.
Men den var ok. Jeg havde forventet noget helt andet. Faktisk troede jeg det var noget ála "Leg med Døden"..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#127 tiny 19 år siden

Prison Break Sæson 2 starter på TV 3 Norge i aften kl 21.30.
Gravatar

#128 tiny 19 år siden

TV 2 Zulu starter sæson 4 af Alias i eftermiddag kl 16.45 m genudsendelse kl 3.50. Det er absolut ikke den bedste sæson (læs: det er den dårligste), men den har da sine øjeblikke. Bla er der en gæsteoptræden af Ulrich Thomsen.
Gravatar

#129 Yoda 19 år siden

Fredag d. 6 Okt.

DR1: "Sjakalen" 21:30

DR2: "Donnie Brasco" 00:15
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#130 lagoni 19 år siden

I dag:

Nobody's Fool på DR2 kl 20
Dogville på DR1 kl 20
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: