Gravatar

#51 tiny 19 år siden

The Closer - Tv-serie med Kyra Sedwick i hovedrollen starter i aften kl 21.30 på Kanal 4

Dr. Who - Nyfortolkning fra 2005 af den gamle kultserie med Christopher Eccleston kl 23 på DR 1.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#52 filt 19 år siden

#51, og Eccleston er ganske brilliant i den rolle! :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#53 elwood 19 år siden

Har skrevet i den rigtige tråd også, men jeg vil bare gøre opmærksom på at i aften er det klokken 00:00 det går løs, med Planet X.

Tråden
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 lagoni 19 år siden

Plyds og papegøjer (den originale The Ladykillers) på DR1 kl 23.50
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#55 elwood 19 år siden

Dr2 sender 22:45 Mestertyven Hudson Hawk, som er det man vidst rolig kan kalde en alternativ Bruce Willis Film.

Og ja det er i denn her film at hende-hvis-navn-vi-ikke-nævner er med i så kan man også høre hvo'en hun lyder, det er heller ikke for kønt 8-)
Gravatar

#56 elwood 19 år siden

#55 Edit det er DR1 der sender den.
Gravatar

#57 tiny 19 år siden

DR 2 TEMA holder krimi sommer. Iaften starter de med amerikansk krimilitteratur: "det amerikanske mørke", herunder en dokumentar om James Ellroy (forfatter til bl.a. LA Confidential). Næste tirsdag kaldes "engelsk elegance." Tematirsdag starter kl 20.30.

Se iøvrigt mere her: http://www.dr.dk/DR2/Temaaften/Kommende/tirsdag/20...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#58 elwood 19 år siden

00:15 PlanetX på DR1

aftens hovedfilm: Hinsides Tidsmuren
Gravatar

#59 jessup 19 år siden

Skynd jer at optage eller se den fremragende Bob Rafelson film "The King of Marvin gardens" med Jack Nichiolson i top form - nogle gange er de film han er med lige så gode som hans skuespiller præstation - 5/6 herfra - starter kl. 17.30 på tv2 Film - den bliver dog nok genudsendt - den hedder "Mød mig på Rådhuspladsen"!!!! på dansk.
This is just until June
Gravatar

#60 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Ja, det er et lidt sjovt navn - først gang jeg så den annonceret troede jeg det var en af de typiske danske komedier med Ove og Dirch, men heldigvis tændte jeg alligevel ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: